ریکاوری سرخپوشان پس از برد سپیدرود رشت

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد دیروز مقابل سپیدرود رشت در چارچوب جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، تمرینات ریکاوری خود را امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید کاظمی تهران برگزار کرد. به گزارش روز جمعه ایرنا، سرخپوشان پایتخت پس از بازی دیروز برابر سپیدرود رشت و صعود به مرحله یک چهارم […]

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد دیروز مقابل سپیدرود رشت در چارچوب جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، تمرینات ریکاوری خود را امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید کاظمی تهران برگزار کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، سرخپوشان پایتخت پس از بازی دیروز برابر سپیدرود رشت و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، تمرین ریکاوری را از ساعت ۱۱ امروز آغاز کردند.
بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی زیر نظر «مارکو استیلینوویچ» مربی بدنساز تیم، به گرم کردن و اجرا کردن برنامه‌های کششی و نرمشی پرداخته و سپس وارد زمین شدند.
بازیکنان پس از حضور در زمین، دور آن دویدند.
بازیکنان ذخیره در بازی دیروز بعد از دو، کار با توپ، پاسکاری، ارسال از جناح ها و شوت به سمت دروازه را در دستور کار قرار دادند.
حسین ماهینی، محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه نیز بعد از کارهای بدنسازی در سالن وزنه، وارد زمین شدند و به دویدن دور زمین پرداختند.
گلرها نیز زیر نظر «ایگور پانادیچ» به تمرین اختصاصی روی آوردند.
ماریو بودیمیر نیز که با مشکل گوارشی روبرو شده بود، با هماهنگی کادر فنی و کادر پزشکی به استراحت پرداخت.
حدود ۲۰ هوادار و چندین خبرنگار و عکاس از رسانه‌های ورزشی، تمرین ریکاوری سرخپوشان را از نزدیک رصد کردند.
بازیکنان اصلی دیدار دیروز، پس از دویدن و ریکاوری، راهی رختکن شدند.
دیگر بازیکنان نیز پس از برنامه‌های تاکتیکی کادر فنی در نیمی از زمین، بدن‌ها را سرد و زمین را ترک کردند.
دیدار بعدی سرخپوشان در هفته شانزدهم لیگ برتر، هفدهم بهمن مقابل پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
ورزشی*۱۰۶۷*۱۹۶۱*
انتهای پیام/