رییس جمهوری درگذشت مادر بزرگوار شهیدان میراحمدی را تسلیت گفت

تهران – ایرنا – رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم فاطمه عبداللهی مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر قاسمعلی، ابوالفضل و حسین میراحمدی، از درگاه ایزد منّان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد. به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست […]

تهران – ایرنا – رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم فاطمه عبداللهی مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر قاسمعلی، ابوالفضل و حسین میراحمدی، از درگاه ایزد منّان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی آمده است: درگذشت حاجیه خانم فاطمه عبداللهی مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر قاسمعلی، ابوالفضل و حسین میراحمدی، موجب تاثر و تالم خاطر شد.
این پیام می افزاید: این مادر صبور و فداکار با ارادت خالصانه به خاندان امامت و ولایت، فرزندان شجاع و رشید خود را تقدیم سربلندی انقلاب و ایران اسلامی کرد و الگویی درخشان از ایمان و فداکاری را به یادگار گذاشت.
رییس جمهوری در پیام خود آورده است: اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان اصفهان به ویژه خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منّان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.
سیام**۱۷۵۱**۱۵۳۵
انتهای پیام/