رییس ستاد انتخابات محسن رهامی مشخص شد

صافی نیوز / داود محمدی نماینده مردم تهران در مجلس دهم و دبیرکل سابق انجمن اسلامی معلمان به عنوان رییس ستاد انتخابات محسن رهامی داوطلب انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری انتخاب شد.

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، پس از تعیین داود محمدی به عنوان رییس ستاد انتخابات، محسن رهامی داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری در ابلاغیه‌ای علی اصغر فانی وزیر سابق آموزش و پرورش را به عنوان مسوول کارگروه فرهنگیان، سعدالله نصیری قیداری رییس دانشگاه شهید بهشتی و معاون سابق وزارت علوم را در جایگاه مسوول کارگروه آموزش عالی و دانشگاهیان، فریده اولاد قباد نماینده مجلس دهم را به عنوان مسوول کارگروه زنان و خانواده، محمود گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان و رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران را مسوول کارگروه ورزش و جوانان و آزاده خلبان جمشید اوشال را مسوول کارگروه ایثارگران و امور دفاعی انتخاب کرد.

رهامی در ابلاغ‌های دیگر احمد حکیمی پور نماینده ادوار مجلس و عضو سابق شورای شهر تهران را به عنوان مسوول امور استان‌ها، حجت الاسلام مصطفی ناصری نماینده ادوار مجلس و معاون سابق وزارت آموزش و پرورش را به عنوان رییس شورای مشاوران و محمدرضا حاتمی استاد دانشگاه تهران را به عنوان سخنگوی ستاد مرکزی تعیین کرد.

واحد ارتباطات مردمی دفتر محسن رهامی تاکنون مسوولین ۱۸ کارگروه مربوط به حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و دفاعی کشور تعیین شده‌اند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/