زمان احتمالی رونمایی رئیسی از کابینه سیزدهم

صافی نیوز / عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص چینش کابینه رئیسی گفت: تاکنون هیچ اطلاعات دقیقی از ترکیب و چینش بیرون نیامده و باید صبر کنیم که در همان زمان تحلیف و در همان مقطع از این ترکیب رونمایی شود.

به گزارش صافی به نقل از برنا، «حمیدرضا ترقی»، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در خصوص برخی سهم خواهی ها از رئیس جمهور منتخب اظهار کرد: این مسئله را خود آقای رئیسی همان اول حل کردند یعنی تاکید داشتند که ستادها همه ستادهای مردمی است و اینها نباید موجب سهم خواهی شود. طبیعتا دینی نسبت به اینها احساس نمی کنند همانطور که در سایت هم اعلام کردند عموم مردم می توانند پیشنهادات خود را ارائه بدهند چه کسانی که در ستاد هستند و چه کسانیکه، خارج از ستاد هستند. عموم مردم می توانند در تعیین این مسئولین کمک کنند. بنابراین وقتی یک فراخوان عمومی اعلام کردند دیگر دلیلی ندارد که کسی سهم خواهی کند. پیشنهادات به سایت اعلام می شود و طبق آن چارچوب و شاخصه ای که دارند خودشان از بین آنها انتخاب می‌کنند.

او در خصوص چینش کابینه رئیسی گفت: تاکنون هیچ اطلاعات دقیقی از ترکیب و چینش بیرون نیامده و باید صبر کنیم که در همان زمان تحلیف و در همان مقطع از این ترکیب رونمایی شود. آن چه که مسلم است خود آقای رئیسی توضیح کاملی دادند که منظورشان از فراجناحی در واقع داشتن معیارهای کارآمدی و تقوا و روحیه جهادی و تخصص در رابطه با ماموریتی است که به آنها داده می شود و انقلابی بودن را محور اصلی این گزینش، قرار دادند. طبیعتا ملاک های جناحی و حزبی نقش پررنگی در این شاخصه ها ندارد و عمده نظرشان کارآمد بودن فرد و توانمندی اجرایی و روحیه جهادی و انقلابی بودن افراد است که ممکن است در هر فردی از هر جناحی باشد.

ترقی در خصوص مهمترین تیم کابینه رئیس جمهور منتخب نیز عنوان کرد: در شرایط کنونی و باتوجه به مطالبات مردم، تیم اقتصادی از همه مهمتر است. بخاطر نقشی که باید در جنگ اقتصادی که امروز با غرب و دشمنان خارجی داریم، باید بتوانند از پس این جنگ بربیایند و اینها با فرماندهانی هماهنگ، همسو و هم جهت و هم افزا و دارای تدبیر لازم برای غلبه بر چالش های اقتصادی باید بتوانند شرایط کشور را از وضعیتی که در آن هستیم و مردم نارضایتی عمده ای دارند، عبور دهند و در رده های بعدی طبیعتا دسته های عمدتا فرهنگی و اجتماعی از اولویت بعدی، برخوردار هستند.

انتهای پیام/