17:28 1403/02/15
نماینده مردم بناب:

ساده زیستی اولویت کاری مسئولان و کارکنان قوای سه گانه کشور باشد

صافی – نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان نظام باید ساده زیستی امام راحل(ره) را الگوی خود قرار دهند و اولویتشان باشد.

ضیاءالله اعزازی شامگاه پنج شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب که با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی، فرماندار و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز ورود بنیان گذار جمهوری اسلامی به میهن اسلامی اظهار کرد: مردمی بودن، اخلاص امام راحل(ره) و درایت مقام معظم رهبری و ادامه راه امام(ره) باعث شده که انقلاب اسلامی همچنان به مسیر خود ادامه دهد.

وی افزود: مقامات بلندپایه نظام در هر سه قوه ضروری است راه و روش امام راحل و مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و در خدمت به مردم تلاش کنند و شرط اول رسیدن به این هدف این است که مسئولان ساده زیست باشند و اجازه ندهند اطرافیان شان از موقعیت آن ها سوءاستفاده نموده و موجبات ناراحتی مردم را به وجود آورند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دور زدن تحریم ها در دست خودمان است؛ اذعان کرد: اگر مسئولان و کارکنان هر سه قوه و در کنار آن ها مردم همت کنند، می توانیم بر تمامی مشکلات فائق آییم. چرا که حل این مشکلات دور از انتظار نیست و ما توانستیم ۸ سال جنگ تحمیلی را با دست خالی اداره کرده و دشمنان را از خاک این کشور خارج کنیم.

اعزازی در ادامه از تلاش مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات مردم خبر داد و از مسئولان امور مالیاتی استان و شهرستان خواست موانع احتمالی را از سر راه تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بردارند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}