مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی:

سازمان تبلیغات اسلامی در بین مردم حضور مویرگی دارد

صافی نیوز - مرند – مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاه رفیع سازمان تبلیغات اسلامی هم در زمان امام خمینی(ره) و هم در محضر رهبرمعظم انقلاب گفت: این سازمان در بین مردم حضور مویرگی دارد.

به گزارش صافی نیوز، حجت الاسلام حسن شعبانی، عصر امروز، در مراسم تودیع و معارفه روسای اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند که با حضور امام جمعه مرند، معاون فرماندار و برخی از روسای ادارات شهرستان برگزار شد، ابراز داشت: جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی هم در زمان حضرت امام خمینی(ره) و هم در محضر رهبر معظم انقلاب، بسیار رفیع است و به لحاظ ساختاری، در صنوف مردم حضور مویرگی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تشریح رویکردهای جدید سازمان تبلیغات اسلامی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی حرف علمی، دقیق و نویی را می خواهد مطرح کند، این سازمان باید تفوق گفتمانی داشته باشد تا بتواند در بین دستگاه هایی اجرایی ماموریت خود در تبلیغ دین اسلام را پیش ببرد.

حجت الاسلام شعبانی ادامه داد: نقطه کانونی سازمان تبلیغات اسلامی، نیروی انسانی کارآمد است، امکانات و فکرها هرچقدر عالی و عمیق باشد، اما اگر نیروی انسانی کارآمد و کارشناسان فعال نداشته باشیم نمی توانیم هدف خود را به نتیجه برسانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه هدف خداوند از ارسال کتب و میزان، قیام مردم به سمت قسط و عدالت است، گفت: تمام سازمان های فرهنگی به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی به این مساله توجه دارد که به عنوان دستگاه سیاست گذار و نظارت کننده، باید به فعالیت های مردمی جهت دهد و هر چه تصدی گری کار فرهنگی صورت بگیرد، تاثیرگذاری کافی نخواهد داشت.

d8b3d8a7d8b2d985d8a7d986 d8aad8a8d984db8cd8bad8a7d8aa d8a7d8b3d984d8a7d985db8c d8afd8b1 d8a8db8cd986 d985d8b1d8afd985 d8add8b6d988d8b1 5d54934847e86

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حجت الاسلام مظفررجب زاده رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند، در طول مدت فعالیت، با تمام توان ماموریت های خود را انجام دادند و یکی از نیروهای باتجربه سازمان هستند.

حجت الاسلام شعبانی بر ضرورت هماهنگی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان با امام جمعه مرند تاکید کرد و افزود: حجت الاسلام پورتقی رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی مرند نیز از مدیران گذشته این شهرستان هستند و آشنایی کافی با شرایط این شهر دارند.

انتهای خبر/