3:38 1403/02/14
امام جمعه مراغه:

سازمان ملل همواره در مقابل جنایت سعودی ها سکوت کرده است

صافی نیوز / امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه این هفته: سازمان ملل همواره در برابر جنایت های رژیم های متجاوزی چون سعودی ها و بعثی ها سکوت کرده اند.
امام جمعه مراغه

به گزارش صافی، آیت الله محمدتقی پورمحمدی امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه این هفته مراغه با انتقاد شدید از سکوت سازمان ملل متحد اظهار داشت: آمریکایی ها و سازمان ملل به جای محکوم کردن تجاوزها، از دفاع مشروع یمنی ها انتقاد می کنند.

وی افزود: سکوت سازمان ملل به عنوان نهاد دفاع از حقوق ملت ها در برابر جنایت رژیم بعثی علیه مردم مظلوم سردشت نمونه بارزی از انفعال این نهاد بین المللی است.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: مردم یمن ۶ سال زیر آتش و تجاوزگری های سعودی ها و برخی حکام منطقه بوده که این امر با حمایت و چراغ سبز آمریکایی ها به ویژه دموکرات های این کشور آغاز شده و اکنون نیز ادامه دارد.

امام جمعه مراغه با اشاره به دیدار اخیر پاپ رهبر کاتولیک های جهان با آیت الله سیستانی در عراق گفت: این دیدار تاریخی با عالم و مجتهد بزرگ شیعه مایه عزت مسلمانان جهان بوده است.

وی افزود: این دیدار در منزل کوچک و محقر آیت الله سیستانی در نجف اشرف انجام شد که در آن رهبر کاتولیک های جهان آن را دیداری ارزشمند عنوان کرد.

پورمحمدی اضافه کرد: این مرجع تقلید خواستار اتخاذ مواضع قاطع در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینان شد و بر اتحاد مسلمانان و مسیحیان تاکید کرد.

خطیب جمعه مراغه در پایان گفت: حضرت آیت الله العظمی سیستانی در زمان حمله داعش به عراق، دفاع از مسیحیان را همانند دفاع از امت اسلامی واجب دانست و زمینه ساز بسیج همگانی علیه سلفی ها شد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}