ستاد اجرایی از هیچ رانت و معافیت مالیاتی استفاده نکرده است

تهران- ایرنا- رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: تمام فعالیت های ستاد در چارچوب محرومیت زدایی است و از هیچ گونه رانت و حتی معافیت مالیاتی استفاده نمی کند. به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، محمد مخبر عصر دوشنبه در نشستی با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود تخلفات مالی در […]

تهران- ایرنا- رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: تمام فعالیت های ستاد در چارچوب محرومیت زدایی است و از هیچ گونه رانت و حتی معافیت مالیاتی استفاده نمی کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، محمد مخبر عصر دوشنبه در نشستی با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود تخلفات مالی در اقتصاد کشور، افزود: سازمان های نظارتی هیچ گونه تخلفی در فعالیت های ستاد اجرایی پیدا نکردند.
وی اظهار داشت: تمام فعالیت های مدیران ستاد اجرایی تحت نظارت کامل می باشد و در طول سال دو بار حسابرسی انجام می شود.
مخبر با تاکید بر این که ستاد اجرایی در اصل واگذاری های اصل ۴۴ به جز مخابرات حضوری نداشته است، افزود: این ستاد بیشتر به سمت فعالیت هایی می رود که نیاز به احداث داشته باشد.
وی اظهار داشت: ستاد اجرایی پس از سود دهی شرکت آن را به بخش خصوصی واگذار می کند و تا کنون ۱۷۰ بنگاه اقتصادی متوسط و بزرگ را به بخش خصوصی واگذار کرده است.
رئیس ستاد اجرایی حضرت امام(ره) محرومیت زدایی را اصلی ترین دلیل ورود این ستاد به پروژه‌های اقتصادی عنوان کرد و افزود: البته ما در این بخش با دولت رقابتی نداریم.
مخبر گفت: به عنوان مثال این ستاد در تولید «پنی سیلین جی» ضرر می دهد اما آن را تولید می کند.
وی با بیان اینکه تمام فعالیت ستاد اجرایی در مناطق محروم و کم برخوردار کشور واقع شده است، افزود: این ستاد تمام مالیاتی که باید پرداخت کند حتی آن مواردی که نیاز به پرداخت مالیات ندارد مثل ساخت مدرسه و بیمارستان را پرداخت می کند.
اجتمام*۳۳۷۷*۱۱۹۳
انتهای پیام/