ستاره لژیونر به پرسپولیس پیغام داد؟!

صافی نیوز / شهاب زاهدی، لژیونر ایرانی که سابقه حضور در کشورهای مختلفی چون ایسلند، اوکراین و مجارستان را دارد در چند ماه اخیر یکی از اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس بوده است.

به گزارش صافی، شهاب زاهدی، لژیونر ایرانی که سابقه حضور در کشورهای مختلفی چون ایسلند، اوکراین و مجارستان را دارد در چند ماه اخیر یکی از اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس بوده است. او در نقل و انتقالات نیم فصل به خاطر جنگ اوکراین و تعطیلی لیگ این کشور توانست به طور قرضی از زوریا جدا شود اما ترجیح داد به جای پرسپولیس راهی فوتبال مجارستان شود و پیراهن تیم پوشکاش آکادمی این کشور را بپوشد. او با اتمام دوران قرضی‌اش در این تیم باید به زوریا برگردد اما با توجه ادامه جنگ اوکراین و روسیه و احتمال تعطیلی دوباره لیگ اوکراین او شانس فسخ با تیمش را دارد و همین موضوع پرسپولیسی‌ها را به بازگشت زاهدی امیدوار کرده است.

زاهدی در پست اینستاگرامی اخیر خود کپشن «قرمز چطور است؟!» را نوشته که شاید پیغامی برای حضور او در پرسپولیس باشد. اتفاقی که می‌تواند کمک بزرگی به تقویت خط حمله قرمزها کند. موضوعی که پرسپولیسی‌ها را به حضور زاهدی امیدوار می‌کند این است که شاید زاهدی بخواهد با حضور در پرسپولیس بیشتر دیده شود تا بتواند در جام جهانی هم تیم ملی را همراهی کند. زاهدی پیش از این هم سابقه هم حضور در جمع قرمزهای پایتخت را دارد.

انتهای پیام/