سرلشکر جعفری درگذشت دبیرکل حزب موتلفه را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت دبیرکل حزب موتلفه را تسلیت گفت. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی، درگذشت مرحوم محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی را تسلیت گفت. متن پیام سردار جعفری به شرح […]

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت دبیرکل حزب موتلفه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی، درگذشت مرحوم محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام سردار جعفری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بیت معظم مرحوم محمدنبی حبیبی

سلام علیکم

درگذشت خدمتگزار نستوه و خستگی ناپذیر، مرحوم محمدنبی حبیبی موجب تالم و تاثر خاطر فراوان گردید.

با نهایت تاثر ضایعه فقدان آن مجاهد پارسا و آن یار صدیق امام ( ره) و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) که سراسر عمر شریفش در خدمت به اسلام و انقلاب سپری شد را به بیت معزز و بستگان محترم و همه همرزمان و هم مبارزان انقلابی اش تسلیت عرض می نمایم.

بی گمان نقش وی در کنار پیشتازان و طلایه دارانی همچون اندرزگو، بخارایی، امانی، عسگر اولادی و… بعنوان مبارزی انقلابی در شکل گیری پایه های نهضت امام خمینی ( ره) تا انقلاب و خدمات ارزنده و خالصانه اش بعد از آن در پیش برندگی انقلاب و صیانت از آرمانهای متعالی اسلام عزیز، همواره در بین مجاهدان و خدمتگزاران صدیق تاریخ انقلاب اسلامی خواهد درخشید.

اینجانب از قادر متعال برای آن خدوم صادق ، مخلص و ولایتمدار که در ایام مبارک چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با کارنامه ای انقلابی و ولایی به دیدار حق شتافت، علو درجات و برای بیت محترم و بازماندگان سوگوار پاداش صابرین توام با عزت و سعادت مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی