سنگ تمام ملت در حمایت از سپاه پاسداران

صافی - پس از جسارت و گستاخی ترامپ نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همزمان با اعیاد ماه شعبان، اقشار مختلف مردم شهرستان مراغه در نمایشی باشکوه و دشمن شکن، از این نهاد انقلابی اعلام حمایت قاطع کردند.

مردم و مسئولان شهرستان مراغه، همزمان با سراسر کشور ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی، وحدت و همدلی خود را با سپاه به نمایش گذاشتند.

عظمت و اقتدار سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی نه تنها در کشور، بلکه در عرصه‌های بین‌المللی به‌ویژه حضور در دفاع از حریم و حرم موجب لرزه بر جان دشمنان نظام و انقلاب انداخته و برای اینکه بخواهند عقده‌گشایی کنند، در اقدامی نابخردانه و رذیلانه، نام سپاه پاسداران را در لیست خودساخته تروریستی گنجانده اند.

این در حالی است که آمریکا و متحدان غربی- عربی اش خود مأوی و مأمن تروریست‌ها هستند و در سال‌های گذشته به صورت مستمر به این مرز و بوم حملات تروریستی متعددی انجام داده‌اند و غافل از آن هستند که سپاه یک نهاد و ارگان نیست، بلکه کل ایران سپاه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در این راهپیمایی در گفت و گویی گفت: تک تک مردم ایران پاسدار و سپاهی هستند و باید تلاش کنیم پاسدار واقعی خون شهدا و ادامه دهنده راه و مرام آنها باشیم.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی گفت: تمامی ملت ایران برای پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی اعلام آمادگی می کنند و حاضر هستند جان خود را در راه اهدف و آرمان های انقلاب و ولایت فدا کنند.

وی گفت: سپاه نهادی انقلابی، برآمده از بطن جامعه است و توانسته در طول ۴۰ سال گذشته، اثر گذاری خود را در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، حماسه هشت سال دفاع مقدس، مقابله با توطئه ها و فتنه و حضور در تمامی صحنه های نظام به خوبی نمایان سازد.

وی اضافه کرد: ترامپ دیوانه ای بیش نیست و از زمانی که به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده است تمامی روابط، قوانین و قاعده های بین المللی را زیر پا گذاشته است.
وی ادامه داد: این برای نخستین بار در جهان است که نیروی رسمی نظامی یک کشور دارای حق حاکمیت، به عنوان یک گروه تروریستی معرفی می‌شود؛ این اقدامی مغایر قوانین و عرف بین‌الملل است و در تضاد با ثبات و امنیت در منطقه و در مقیاس جهانی ارزیابی می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره برای ترامپ و آمریکا کابوس بوده است و تروریست نامیدن سپاه از سوی آن ها نه تنها موجب تفرقه و نفاق در داخل کشور نشد، بلکه موجب وحدت و همدلی بیشتر مردم، مسئولان و نیروهای مسلح ایران شد.

حمید شکری افزود: نقش سپاه هم در داخل و هم در خارج از کشور غیر قابل انکار است و امروز سپاه توانسته در حوزه های مختلف به قدرت و خودکفایی برسد.

وی اضافه کرد: ملت ایران همانند سال های گذشته با آگاهی و بصیرت مثال زدنی در مقابل این زیاده خواهی آمریکا و استکبار جهانی ایستادگی کرده و حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام می کنند.

مجیدی، مسئول حراست فرمانداری مراغه نیز به خبرنگاران  گفت: خطاهای فراوان دولت های حاکم بر آمریکا و هوشمندی ملّت ما در فهم این خطاها و تبدیل آنها به فرصت موجب شکست پی در پی آمریکا و عصبانیّت آن ها از ملّت ما شده است.

وی گفت: اینکه ترامپ رسماً و عملاً سپاه پاسداران را تروریست می خواند به این خاطر است که این نهاد مقدس بزرگترین سد در مقابل تروریست های تحت حمایت آمریکا است و معادلات تروریستی دشمنان را در منطقه به هم زده است.

وی یادآوری کرد: تمامی نهاد ها ،سازمان ها ،ادارات و در راس آنها ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی ضمن محکومیت اقدام نابخردانه و غیرقانونی رئیس جمهور احمق آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خشم و نفرت خود را از این اقدام ننگین شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیسم بین الملل، با فریاد ‘ایران اسلامی یکپارچه سپاهی هستند به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام کلانتری گفت: تروریست، آمریکا و مزدوران وابسته به آمریکا هستند و مردم ایران در مقابل زیاده خواهی های آن ها سکوت نخواهند کرد.

وی گفت: پاسداران ما در طول این ۴۰ سال همواره در تمامی صحنه ها حضور داشته اند و انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خود را تنها نخواهند گذاشت.

یکی از معلمان مراغه ای شرکت کننده در این راهپیمایی نیز در گفتگویی گفت : اقدام اخیر رئیس‌ جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناشی از شکست هایی است که از انقلاب اسلامی خورده، لذا این حرکت مذبوحانه را از سر درماندگی و سرخوردگی انجام داده است.

اسماعیلی گفت: دشمن به دلیل اینکه در اقتصاد تحریمی نتوانست ملت ایران را به زانو درآورد، تلاش می کند سپاه را مسئول مشکلات اقتصاد غیر تحریمی معرفی کند، اما بداند این ترفند آنها نیز شکست می خورد.

یکی از نوجوانان شرکت کننده در این مراسم گفت: آماده ایم آمریکا را زیر پا بگذاریم و بگوییم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

شهروند دیگر مراغه ای نیز در گفت و گویی گفت: حضور در صحنه و حمایت همه جانبه از ارگان های نظامی به خصوص سپاه که در خط مقدم تمامی حوزه ها قرار دارد، وظیفه تمامی ملت ایران است.

وی افزود: حمایت از نظامیان موجب تقویت روحیه آنان شده و قدرت ایران در مقابل دشمنان افزایش خواهد یافت.

وی گفت: ملت شریف ایران تاسلامی همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند و هیچ وقت رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه ۱۹ فروردین ماه جاری اعلام کرد که واشنگتن، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است.

اقدام کاخ سفید در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا با واکنش های گسترده ای داخلی و خارجی مواجه شد و بیشتر رسانه ها و شخصیت ها از آن به عنوان اقدام خصمانه، تشنج آفرین و احمقانه دونالد ترامپ یاد کرده اند.

پیش از این، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از پاسداران، سپاه را یک دستگاه برجسته و در خط مقدم مواجهه با دشمن در میادین گوناگون برشمردند و اظهار داشتند: سپاه هم در میدان عملیاتی و مقابله با دشمن در مرزها و حتی چند هزار کیلومتر دورتر در اطراف حرم حضرت زینب(س) پیشقدم است و هم در میدان مقابله سیاسی با دشمن.

راهپیمایی مردم انقلابی مراغه از مسجد جامع این شهرستان تا میدان طلوع فجر با سردادن شعار ˈمرگ بر آمریکاˈ و ˈمرگ بر اسرائیلˈ، ملت ما سپاه برادر ما، دولت ما سپاه برادر ما و ارتش ما سپاه برادر ما برگزار شد.