سهم بانوان درانتصاب های مدیریتی ۶۰ درصد افزایش یافت

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: انتصابات بانوان درپست های مدیریتی کشور در دولت دوازدهم روند خوبی دارد و ۶۰ درصد افزایش یافته است. به گزارش ایلنا، معصومه ابتکار روز شنبه در جمع خبرنگاران در بندر دیر استان بوشهر افزود: رئیس جمهوری ۳۰ درصد پست های مدیریتی کشور را به بانوان توانمند […]

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: انتصابات بانوان درپست های مدیریتی کشور در دولت دوازدهم روند خوبی دارد و ۶۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، معصومه ابتکار روز شنبه در جمع خبرنگاران در بندر دیر استان بوشهر افزود: رئیس جمهوری ۳۰ درصد پست های مدیریتی کشور را به بانوان توانمند و شایسته اختصاص داده که وضعیت موجود تا رسیدن به سهم ۳۰ درصد هنوز فاصله دارد.

وی اظهارداشت: در استان بوشهر و در دوره استاندار کنونی پست های مدیریتی زنان ۲ برابر شده است و این نتیجه توجه دولت به ارتقای مدیریتی بانوان است.

ابتکار بیان کرد: بتازگی در پست های معاونت وزارت راه و شهرسازی و امور مجلس رئیس جمهوری و در بخش های دیگر نیز از بانوان استفاده شده است.

وی در باره اشتغالزایی گفت: ایجاد اشتغال یکی از اهداف اصلی و برنامه مهم دولت دوازدهم است و تاکنون تلاش ها و برنامه ریزی خوبی در بخش خصوصی و دولتی در این زمینه صورت گرفته است.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده اضافه کرد: شهرستان دیر ظرفیت خوبی برای اشتغال بانوان و جاذبه های گردشگری دارد.

ابتکار صبح روز شنبه برای شرکت در آیین افتتاح طرح های عمرانی دهه فجر و برنامه های چهل سالگی انقلاب در شهرستان های جنوبی استان بوشهر از طریق فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه وارد این استان شد.

انتهای پیام/