14:30 1403/02/16
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی‎:‎

سپاه گام محکمی در راستای محرومیت زدایی برداشته است

صافی نیوز – تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: سپاه در کنار وظیفه خود مبنی بر دفاع از میهن اسلامی و آرمان های ‏انقلاب اسلامی همواره نسبت به موضوع محرومیت زدایی حساس بوده است.‏

به گزارش صافی نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم بعد از ظهر سه شنبه در همایش جهاد عاشورائیان با اشاره ای به تلاش و همدلی ویژه در بین سپاه و نیروهای مسلح در کشور اظهار داشت: امروز محبوبیت این نیروها در بین مردم مثال زدنی بوده و همانطور که در حوادث اخیر نیز مشاهده کردیم زمانی که اتفاق یا حادثه ای همانند زلزله در منطقه ای رخ می دهد، این افراد اولین کسانی هستند که در آنجا حضور می یابند.

وی با اشاره ای به تلاش های جهاد سازندگی در اوایل انقلاب و در موقعیت های بعد از آن گفت: جای خالی محرومیت زدایی در روستاها سبب شد تا این تشکل با اهداف والاتر دوباره به کار بیفتد و در مدت فعالیت خود نیز خدمات قابل توجهی ارائه دهد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: نقش بسیج سازندگی در زلزله اخیر کرمانشاه و همچنین مناطق سیل زده بر همگان روشن بوده که در این بین گروه های جهادی استان به عنوان یکی از اولین گروه ها در این صحنه حاضر شدند.

وی با اشاره ای به برگزاری اردوهای جهادی در استان نیز گفت: هفته گذشته برخی جوانان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص خدمات پزشکی خود در منطقه خلیل آباد تبریز به ارائه گزارش پرداختند که این نوع امور، کار بسیار پسندیده ای بوده و باید افزایش یابد.  

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: بسیج سازندگی در راستای تامین زیرساخت ها و پروژه های عمرانی در روستاها فعالیت های بسیار خوبی داشته که باید از این فعالیت ها قدردانی لازم را داشته باشیم.

وی با ارج نهادن به تلاش های تمامی نیروهای مسلح کشور از دوران دفاع مقدس تا جریانات بعد از آن و بلاخره در اتفاقات امروز، گفت: امیدواریم مسئولان کشور در راستای گام دوم انقلاب و برخوردار کردن مردم از عدالت اجتماعی، رفاه و پیشرفت زیربناهای کشور قدم بردارند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: سپاه در کنار وظیفه خود مبنی بر دفاع از میهن اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی همواره نسبت به موضوع محرومیت زدایی حساس بوده است.

وی افزود: هر کاری که در کشور انجام می‌شود باید با هدف رفع فقر و محرومیت و ایجاد رونق در زندگی عموم مردم همراه باشد که یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی نیز بر روی محرومیت زدایی ها متمرکز شده است.  

آل هاشم همچنین از شهرداری تبریز خواست نسبت به حل مشکلات مناطق حاشیه نشین اقدام کرده و به گلایه های حاشیه نشینان مبنی بر وضعیت نامناسب خیابان ها و راه گشایی ها رسیدگی کند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *