مصطفی دنیزلی:

شایسته برد مقابل پرسپولیس بودیم/ از هفته پنجم بهتر می‌شویم

صافی نیوز - تبریز- سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه شایسته این پیروزی بودیم گفت: این پیروزی را به هواداران و بازیکنانم تقدیم می کنم که امروز عالی بودند.

به گزارش صافی نیوز، مصطفی دنیزلی شامگاه امروز جمعه بعداز برتری تیم فوتبال تراکتور برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی تماشایی را شاهد بودیم و این اول کار است. برای ما این ۳ امتیاز خیلی مهم بود. این ۳ امتیاز نظر ما را در راه نباید تغییر دهد چون راه طولانی داریم.

وی با تاکید بر اینکه امروز جو ورزشگاه عالی بود، گفت: بازیکنانم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و از آنها تشکر می کنم. امروز با یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر مسابقه دادیم، تیمی را بردیم که هر سال قهرمان می شد.

دنیزلی با بیان اینکه امروز بازی می توانست مساوی تمام شود البته این بازی ها همیشه سخت است، گفت: از این به بعد و بعد از تعطیلی لیگ راه درازی خواهیم داشت.

سرمربی تراکتور با اشاره به اینکه امروز نبرد تاکتیک ها بود، ادامه داد: من قبلا در پرسپولیس کار کردم و به هر حال جو این بازی به شکلی بود که برای هر دو تیم کار مشکل شده بود.

وی اظهار داشت: ما توانستیم نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم. البته  و فرصت‌های خوبی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم و می توانستیم چند گل دیگر هم به ثمر برسانیم. این سه امتیاز برای ما ارزشمند و مهم است.

دنیزلی با بیان اینکه تعویض هایم به دلایل تاکتیکی بود نه اشتباهات فردی گفت: امروز بازیکنان ما اشتباهاتی هم داشتند ولی پس از هر اشتباه جبران کردند.

وی ابراز داشت: استراتژی ما در این بازی خیلی مهم بود و می دانستیم با چه کسانی بازی را شروع کنیم و با چه کسانی بازی را ادامه دهیم.

وی در خصوص بازیکنان خارجی تیمش نیز گفت: آنها تا آخرین نفس جنگیدند و از عملکردشان راضی هستم، در خصوص میمبلا باید بگویم که بازیکن جالبی است و هواداران تراکتور گل های خوبی را از او شاهد خواهند بود.

دنیزلی در خصوص فورچونه نیز گفت: کوین هم اولین بازی خودش را انجام داد و برخی اوقات اشتباهاتی در زمین داشت و باید دید در آینده چه کارهایی انجام می دهد.

وی سپس در خصوص بازی امروز همچنین گفت: دو تیم رقابت تنگاتنگی داشتند و گل تراکتور و پیروزی این تیم عادلانه بود. پرسپولیس ۳ سال قهرمان ایران شده و این برد برای ما خیلی مهم بود.

وی در خصوص رضایتش از تراکتور فعلی گفت: تیم من از تیمی که مد نظرم هست دور است ولی از هفته پنجم فوتبال دلخواهم را به نمایش می گذاریم.

دنیزلی با اشاره به اینکه تیمش نیاز به زمان دارد، گفت: تیمی  داریم که ۵۰ درصد آن تغییر کرده و مدت کمی است که بازیکنان با هم هماهنگ هستند. از هفته پنجم به بعد بازی بهتری را انجام می دهیم.

وی در خصوص رضایتش از بازیکنان خط حمله تراکتور ابراز داشت: از عملکرد آنها راضی هستم، این انتظار را ندارم که یک مهاجم حتما گل بزند بلکه کل تیم باید گلزنی کند اما به هر حال شانس مهاجمان برای گلزنی بیشتر است.

وی با بیان اینکه برای گل زدن تلاش می کنیم و راه های بهتری را پیدا خواهیم کرد، گفت: زمانی که با تراکتور قرارداد بستم، لیگ قرار بود چهار هفته پیش آغاز شود، اما شروع بازی‌ها سه هفته به تعویق افتاد.

دنیزلی در خصوص برنامه تیمش برای تعطیلات پیش رو گفت: بازیکنانم این حق را دارند که استراحت داشته باشند ولی یک مشکل اساسی هم داریم و نمی‌دانیم پس از اردوی تیم ملی، تاریخ برگزاری بازی‌های هفته سوم چه زمانی است.

وی از بی برنامگی در شروع لیگ برتر و ادامه رقابت ها به شدت انتقاد کرد.

دنیزلی در خصوص احمد موسوی نیز گفت: در آن پست رقابت تنگاتنگی وجود دارد اما موسوی هم شانس بازی دارد. امروز ما تیکدری را برای ترابی مناسب دانستیم و او در پست موسوی بازی کرد.

انتهای خبر/