شریعتمداری و علوی از عملکرد وزارت رفاه و اطلاعات به رئیسی گزارش دادند

صافی نیوز / وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر اطلاعات در دیدارهای جداگانه با رئیس جمهور منتخب، گزارشی از عملکرد وزارتخانه های متبوعشان‌‌ ارائه کردند.

به گزارش صافی، بنا به اعلام روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب، محمد شریعتمداری پیش از ظهر امروز شنبه (پنجم تیر ماه ۱۴۰۰) با حضور در دفتر آیت‎‌الله سید ابراهیم رئیسی با وی دیدار کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این دیدار با تبریک پیروزی آیت‎‌الله رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برای وی و دولت آینده آرزوی موفقیت کرد.

شریعتمداری با ارائه گزارشی از عملکرد وزارتخانه متبوعش به تبیین فرصت‎‌ها و چالش‎‌های پیش روی دولت سیزدهم در این حوزه پرداخت.

آیت‎‌الله سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از اظهار محبت وزیر کار و رفاه اجتماعی و گزارشی که از وضعیت این وزارتخانه ارائه کرد، ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری همه بخش‌ها با دولت آینده، شرایط کشور به سرعت به نفع مردم تغییر کند تا امید، اعتماد و آرامش به جامعه بازگردد.

حجت‌‎الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی نیز پیش از ظهر امروز شنبه (پنجم تیر ماه ۱۴۰۰) با حضور در دفتر آیت‌‎الله سید ابراهیم رئیسی با وی دیدار کرد.

وزیر اطلاعات در این دیدار با تبریک پیروزی آیت‎‌الله رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از اقدامات و عملکرد این وزارتخانه ارائه کرد.

آیت‌‎الله سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از ابراز محبت وزیر اطلاعات و مجموعه معاونین وزارت اطلاعات، این وزارتخانه را نه متعلق به دولت‌ها که متعلق به نظام و انقلاب اسلامی دانست و بر نقش مهم این مجموعه برای شناسایی و ریشه‌کنی بستر‌های فسادزا در کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/