رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه:

شهادت در راه عقاید و دفاع از میهن اسلامی یک افتخار بزرگ است

صافی نیوز - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: ایثار و شهادت در راه عقاید و دفاع از میهن اسلامی یک افتخار بزرگ است که نصیب شهدا و ایثارگران شده است.

به گزارش صافی، سلمان اسلامی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌ اتفاق جمعی از همکاران بنیاد و بخشداری مرکزی شهرستان با خانواده شهدا و ایثارگران روستای آهق از توابع شهرستان مراغه دیدار و با آن‌ها گفتگو کرد.

اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گفت: ایثار و شهادت در راه عقاید و دفاع از میهن اسلامی یک افتخار بزرگ است و فرهنگ دیدار با خانواده آن عزیزان باید در جامعه ترویج داده شود.

وی خانواده شهدا و ایثارگران را بزرگ‌ترین یادگاران دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: تجلیل و تکریم و سرکشی از آنان، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند.

گفتنی است، در ادامه این دیدارها اسلامی به همراه همکاران و خانواده معظم شاهد و ایثارگر از مزار شهدای روستای آهق دیدار و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

یادآوری می‌شود، در این دیدارها از خانواده شهید «نادر حسن‌زاده» و «اروجعلی ابراهیمیان» و جانبازان دفاع مقدس «اروجعلی سمعی» و «حافضعلی خان بابایی» و «شمس علی شیرقوی» و «قوچعلی فرابی» دیدار و از زحمات آنان قدردانی شد.

انتهای پیام/