شهادت سه نفر از نیروهای سپاه و بسیج در حادثه تروریستی زاهدان

صافی نیوز / روابط عمومی قرار گاه سپاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق آمار شهدا و مجروحان سپاه و بسیج در حادثه تروریستی روز گذشته در زاهدان را اعلام کرد.

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، ابراهیمی زاده روز شنبه آمار شهدا نیروهای سپاه و بسیج در حادثه تروریستی روز گذشته را سه نفر اعلام کرد و گفت : در این حادثه پاسدار سید حمید رضا هاشمی ، محمد امین آذر شکر ( نیروی خرید خدمت ) و محمد امین عارفی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی همچنین آمار مجروحان نیروهای سپاه و بسیج در این حادثه را ۳۲ نفر اعلام کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان شب گذشته اعلام کرد: در حادثه تروریستی روز جمعه در زاهدان ۱۹ تن جان خود را از دست دادند.

حسین مدرس خیابانی اظهار کرد: در این حادثه ۱۹ نفر جان خود را از دست دادند و ۲۰ تن نیز زخمی شدند که بخشی از نیروهای انتظامی نیز جز این افراد هستند.

وی یادآور شد: عده ای آشوبگر که متعلق به گروه های تروریستی وتجزیه طلب که هویتشان مشخص است در پوشش نماز جمعه به یکی از محل های انتظامی به قصد تصرف حمله و اقدام به سنگ پراکنی،پرتاب مواد آتش زا و تیراندازی کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مردم با تروریست ها همراهی نکردند ،یادآور شد: طبیعی است که واکنش نیروهای انتظامی به این افراد قاطع بود، در تیراندازی این افراد، مردم نیز تیر خوردند.

مدرس خیابانی تصریح کرد: کسانی که قصد تصرف پاسگاه را داشتند تروریست بودند و این افراد در ادامه اقدام به آتش زدن اموال عمومی کردند؛ این افراد چند فروشگاه زنجیره ای متعلق به مردم را غارت کردند و آتش زدند و به بانک ها و مراکز دولتی نیز آسیب رساندند.

یک منبع مطلع در زاهدان هم امروز از کشته شدن ۲ نفر از اعضای گروهک جیش الظلم در حادثه تروریستی روز گذشته زاهدان خبر داد.

این منبع مطلع امنیتی گفت : کشته شدگان “عبدالمجید ریگی “و “یاسر شه بخش” هستند که در حوادث روز گذشته زاهدان کشته شدند. این افراد قصد داشتند ضمن تحریک مردم ، نسبت به تخریب اموال عمومی و کشتن مردم عادی و همچنین ماموران انتظامی اقدام کنند.

انتهای پیام/