رئیس بنیاد شهید مراغه:

شهدا با نثار جانشان باخدای خود معامله کردند

صافی نیوز - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: شهدا با نثار جان خود باخدای خویش معامله کردند و اکنون وظیفه ما ادامه دادن راه آن‌هاست.

به گزارش صافی، سلمان اسلامی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌اتفاق علیرضا اسدی رئیس اداره استاندارد و حمید قربانی رئیس اداره سیاسی فرمانداری با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار و با آن‌ها گفتگو کرد.

اسلامی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک دهه کرامت گفت: مهم‌ترین وظیفه ملت ایران در قبال شهدا، زنده نگه‌داشتن یاد آنان و ادامه دادن راه شهداست و باید آرزو کنیم که در قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

وی با اشاره به عظمت و مقام شهدا نزد خداوند افزود: شهدا با نثار جان خود باخدای خویش معامله کردند و شرافت و آزادگی را برای کشور عزیزمان به ارمغان آوردند.

رئیس بنیاد مراغه در ادامه با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: باید تلاش کنیم که ضمن معرفی خانواده شهدا و ایثارگران به‌عنوان الگوی ایثار در جامعه، پیوند بین نسل جوان و خانواده شهدا بیشتر شود که این امر باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

یادآور می‌شود، در این دیدارها از خانواده معظم شهید «اسماعیل جوان» و ایثارگر دوران دفاع مقدس « برجعلی رنجبری» تقدیر و از زحمات آن‌ها قدردانی شد.

انتهای خبر/