شیعی: باید تکلیف پیکان مشخص شود

تهران – ایرنا – مدیرعامل باشگاه پیکان تهران، گفت: مدیران ارشد مجموعه ما باید تکلیف پیکان را برای تیمداری حرفه ای در فوتبال مشخص کنند، چراکه با این بودجه امکان رقابت با حریفان وجود ندارد. به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا، «محمود شیعی» پس از شکست سنگین چهار بر صفر تیمش مقابل استقلال تهران، اظهار داشت: […]

تهران – ایرنا – مدیرعامل باشگاه پیکان تهران، گفت: مدیران ارشد مجموعه ما باید تکلیف پیکان را برای تیمداری حرفه ای در فوتبال مشخص کنند، چراکه با این بودجه امکان رقابت با حریفان وجود ندارد.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا، «محمود شیعی» پس از شکست سنگین چهار بر صفر تیمش مقابل استقلال تهران، اظهار داشت: قدرت استقلال با جذب بازیکنان جدید افزایش پیدا کرده و چنانچه این تیم مسیر را با همین قدرت ادامه دهد، از مدعیان قهرمانی خواهد بود.
وی افزود: باید تمرکزمان در بازی ها بیشتر باشد، چراکه امروز تمرکز لازم را نداشتیم و شکست خوردیم.
شیعی در مورد «حسین فرکی» سرمربی جدید تیمش، گفت: نمی‌توان درباره او زود قضاوت کرد و فرکی نیاز به زمان دارد.
مدیرعامل پیکان در مورد مشکلات مالی تیمش، توضیح داد: به ما پول تزریق می‌شود اما این بودجه در حدی نیست که مقابل تیم‌هایی که هزینه‌های هنگفت می‌کنند، توان رقابت داشته باشیم.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: هنوز هیات رئیسه تشکیل جلسه نداده تا زمان مجمع مشخص شود. همچنین احتمالا در هیات رئیسه، در خصوص جانشین کی روش هم صحبت می شود.
وی در مورد ادامه فعالیت بازنشستگان در فدراسیون فوتبال نیز گفت: یکی از دستورات جلسه هیات رئیسه، رسیدگی به همین مساله است.
شیعی در خصوص اینکه چرا برای انتخاب سرمربی تیم ملی از مردم نظرسنجی نمی شود، گفت: کمیته فنی و هیات رئیسه فدراسیون درباره سرمربی آینده تیم ملی تصمیم‌گیری می‌کند و مساله دیگری وجود ندارد.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره صحبت های یکی از مسئولان وزارت ورزش که از زیدان، مورینیو و کلینزمن برای جانشینی کی روش نامبرده بود، عنوان کرد: من هم می‌گویم فرگوسن را به ایران می آوریم. غیر از اعضای هیئت رئیسه اشخاص دیگری نباید درباره انتخاب سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیری و دخالت کنند.
وی درباره اینکه آیا فدراسیون فوتبال پول و منابع کافی برای جذب یک مربی بزرگ را دارد؟ گفت: قبلا هم مربی بزرگ داشته ایم. کی روش هشت سال در ایران بود و فدراسیون هزینه های او را پرداخت کرد.
شیعی در مورد صحبت های بازیکنان تیم ملی فوتبال در مورد دریافت نکردن پاداش ها، گفت: آنان پاداش بازی‌های دوستانه را گرفته‌اند و پاداش سایر بازی‌ها نیز پرداخت می شود.
وی درباره کمک‌های مالی وزارت ورزش و جوانان، توضیح داد: اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم، اما آخرین کمک وزارت ورزش ۱۰ میلیارد تومان بود که پرداخت شد.
ورزشی**۳۷۸۳**
انتهای پیام/