صالحی امیری: مناقشه میان ورزشکاران خلاف منافع ملی است

تهران – ایرنا – رییس کمیته ملی المپیک در واکنش به حواشی ایجاد شده درباره پاداش ملی پوشان فوتبال در جام ملت های آسیا گفت: مناقشه میان قهرمانان خلاف مسایل و منافع ملی است، زیرا همه آنها افتخار آفرین هستند. به گزارش ایرنا، «سید رضا صالحی امیری» روز یکشنبه در سخنانی اظهار داشت: برای مسائل […]

تهران – ایرنا – رییس کمیته ملی المپیک در واکنش به حواشی ایجاد شده درباره پاداش ملی پوشان فوتبال در جام ملت های آسیا گفت: مناقشه میان قهرمانان خلاف مسایل و منافع ملی است، زیرا همه آنها افتخار آفرین هستند.

به گزارش ایرنا، «سید رضا صالحی امیری» روز یکشنبه در سخنانی اظهار داشت: برای مسائل فرعی و اموری مانند پاداش نباید شاهد کینه توزی و تخریب باشیم.
بعد از حذف تیم ملی فوتبال ایران، بسیاری از قهرمانان و مربیان در رشته هایی همچون کشتی، وزنه برداری، کاراته و سایر رشته ها، به پاداش هایی که به ملی پوشان فوتبال، به رغم عدم کسب نتیجه لازم در این مسابقات داده شد، اعتراض داشتند.
بهداد سلیمی دارنده مدال طلای جهان و المپیک دسته فوق سنگین وزنه برداری، روز گذشته به این موضوع در صفحه شخصی خود اعتراض کرد و این موضوع با پاسخ تعدادی از ملی پوشان فوتبال ایران مواجه شد.
ورزشی**۹۲۵۰**۱۰۶۷**۱۵۹۷
انتهای پیام/