صبح امروز صورت گرفت؛ حضور روحانی و اعضای دولت در حرم امام (ره)

 رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند. به گزارش صافی، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت صبح امروز (دوشنبه ۱۱ بهمن) و در آستانه سی‌ و هشتمین بهار آزادی و ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور در […]

 رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش صافی، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت صبح امروز (دوشنبه ۱۱ بهمن) و در آستانه سی‌ و هشتمین بهار آزادی و ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر امام‌خمینی(ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا، ضمن ادای احترام، با آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید عهد کردند.
رئیس‌جمهور و هیئت وزیران در این مراسم که حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی تولیت حرم مطهر امام‌خمینی(ره) حضور داشت، با قرائت فاتحه و اهدای تاج گل، یاد و خاطره امام خمینی(ره) و همچنین آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشتند.
انتهای پیام/