8:15 1403/02/13
استاندار آذربایجان‎شرقی تاکید کرد:

صداوسیما در خنثی‌ سازی توطئه ‎های دشمنان نقش به‌ سزایی دارد

صافی – استاندار آذربایجان شرقی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران، امروزه به دنبال استحاله نظام از درون و متقاعد کردن مردم به ناکارآمدی این نظام هستند که صدا و سیما در خنثی سازی این توطئه نقش به‌سزایی دارد.

محمدرضا پورمحمدی شب گذشته در حاشیه بازدید از صداوسیمای مرکز استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت رسانه در فضای امروزی، اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران، امروزه به دنبال استحاله نظام از درون و متقاعد کردن مردم به ناکارآمدی این نظام هستند که صدا و سیما در خنثی سازی این توطئه نقش بسزایی دارد.

وی با بیان این که بیشتر تمرکز دشمن بر روی نسل سوم و چهارم انقلاب متمرکز شده است، ادامه داد: همچنین نظام استکبار سعی دارد، با تحریم‌های سنگین مردم را به کف خیابان‌ها کشانده و نظام را زمین گیر کند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر حضور تمامی مدیران استانی در صدا و سیما استان و ارائه عملکردهای خود و همچنین عملکرد ۴۰ ساله سازمان‌های خود، تصریح کرد: اگر مدیر استانی در صدا و سیما استان حضور پیدا نکند، و از دستاوردهای انقلاب دفاع نکند، باید برخورد شدیدی با مدیر فوق صورت گیرد.

وی افزود: استان آذربایجان شرقی از استان‌های مهم کشور است که جایگاه ویژه‌ای دارد و قابلیت‌ها و توانمندی‌ها برای مدیران استان برای بیان کم نیست.

پورمحمدی با ابراز تأسف از نبود خوشبینی به آینده در بین مردم، خاطرنشان کرد: بخشی از این نارضایتی‌ها، مطالبات به حق مردم است و بخش عمدهه ای نیز به خاطر القائات رسانه‌های غربی به وجود آمده است.

وی همچنین پخش برنامه‌های مطالبه محور از جمله برنامه مطالبه و پویش را بسیار ضروری خواند و افزود: مردم صاحبان انقلاب هستند و باید در جریان عملکرد تمامی مدیران قرار بگیرند.

مرتضی صفری نیز در حاشیه بازدید سرزده استاندار از صدا و سیما استان آذربایجان شرقی را از مهم‌ترین و حساس تریت مراکز کشور خواند و اظهار داشت: به لحاظ نقش تعیین کننده استان در معادلات ملی، بین المللی و برون مرزی، از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان این که روزانه ۶۴ ساعت مدیریت آنتن را از صدا و سیمای استان شاهد هستیم، تصریح کرد: ۲۴ ساعت از این پخش به شبکه سهند، ۲۴ ساعت به رادیو، ۹ ساعت به شبکه برون مرزی و حدود ۸ الی ۹ ساعت به رادیو مراغه اختصاص دارد.

مدیرکل صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی نیز ، پخش برنامه صدا و سیما استان را سالانه ۲۳ هزار و ۳۶۰ ساعت خواند و ابراز داشت: هر چه کیفی و پوشش برنامه‌ها بالاتر باشد، هزینه‌های تحمیلی بر صدا و سیما نیز بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: با تلاش حوزه معاونت فنی و مرکز تعاملات سازمان، سعی بر این است که دامنه آنتن دهی با احداث ایستگاه‌های متعدد گسترده‌تر شود.

صفری در ادامه از افتتاح و رونمایی پروژه‌های فنی و عمرانی صدا و سیما استان خبر داد و افزود: اعتباری بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد، برای پروژه‌های فنی مانند؛ سیگنال رسانی، توسعه فرستنده دیجیتال، احداث ایستگاه‌های جدید، اختصاص داده شده است.

وی به ضعف صدا و سیما در خصوص اعتبارات مالی اشاره کرد و گفت: صدا و سیما استان از لحاظ منابع انسانی و… مشکلی ندارد و تنها مشکل کمبود اعتبارات می‌باشد که مانع بروزرسانی تجهیزات می‌باشد.

مدیرکل صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی، ظرفیت صدا و سیما استان را بسیار بالا دانست و ادامه داد: صدا و سیما استان ظرفیت پخش سریال تولیدی در ۳۶۵ روز سال را دارد و باید توجه داشت که مخاطبان این استان، مخاطبی فهیم، هوشمند و حرفه‌ای است.

وی با تاکید بر لزوم پرداخت به مطالبات مردمی توسط مدیران استانی در صدا و سیما، تصریح کرد: باید مطالبات به دست رسانه‌های غربی طرح نشود و صدا و سیما با پرداخت به این مطالبات مدیریت سوژه را به دست بگیرد.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}