قاآنی:

صدای شکستن استخوان های آمریکا بلند خواهد شد

صافی نیوز / فرمانده سپاه قدس گفت: دانشگاه دفاع مقدس دانشگاهی است که هنوز هم هر روز دانشجو می‌پذیرد و بهترین دانشجویان میدان مقاومت را دارد.

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، اسماعیل قاآنی امروز در مراسم یادواره شهدای عملیات‌های خیبر و بدر که در مجتمع آیه‌ها برگزار شد، ضمن درود به ارواح طیبه شهدا و امام (ره) و تبریک عید مبعث، اظهار کرد: این جلسه اگرچه به نام شهدای بدر و خیبر است، اما این جلسات متعلق به تمام شهدای ما است و بهانه‌ای برای ادای احترام به شهدا است که لازم است از شهید شوشتری به عنوان جلودار این حرکت‌ها یاد کنیم. خانواده‌ شهدا نیز به اندازه شهدا زحمت کشیدند و جا دارد از هر شهیدی که یاد می‌شود، خانواده‌های آنان نیز تکریم شوند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما نقطه شروع و کانون یک تحول بزرگ در منطقه بود، همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز روز گذشته فرمودند، این انقلاب استمرار بعثت بود و به همان دلیلی که با پیامبر(ص) برخوردهای تند می‌شد، از روز اول این انقلاب نیز تمام قدرت‌های دنیا با ما مقابله کردند.

فرمانده سپاه قدس افزود: اما این انقلاب تا به امروز اداره شد و هر کجا به آن هجمه‌ای وارد می‌کردند امام(ره) از موضع رهبری در جایگاه فرماندهی نیز قرار می‌گرفت، دوره دفاع مقدس اول جنگ تحمیلی بود و امام این‌ جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کرد. دفاع مقدسی که همه ملت برای حفظ نظام بسیج شدند و تمام این میدان جنگ را به طور بی‌سابقه‌ای به یک دانشگاه تبدیل کردند، دانشگاهی که هنوز هم هر روز دانشجو می‌پذیرد و بهترین دانشجویان میدان مقاومت را دارد.

قاآنی با بیان اینکه شهدای ما نیز اول دانشجوی این دانشگاه بودند و پس از شهادت حکم استادی گرفتند، افزود: در این دانشگاه، حکم استادی به سر کلاس رفتن متعارف نبود، اینان واقعا استاد بودند، چون در عمل میدان‌دار بودند و زیرمجموعه خود را با عمل‌شان تربیت می‌کردند. همه شهدای ما هم دانشجوی این دانشگاه بودند وهم استاد، امروز زیر نظر این استادان میلیون‌ها انسان در حال تربیت شدن هستند. این سرمایه بزرگ دفاع مقدس، شهدا، خانواده‌هایشان و مکتب‌شان امروز جزو بهترین مکتب‌هاست‌، هر انسانی که می‌خواهد عزیز باشد، حس می‌کند باید در این مکتب درس بخواند.

فرمانده سپاه قدس تاکید کرد: شهدا و رزمندگان فلسطینی هم از شهدای ما درس مقاومت را یاد گرفتند و امروز ببینید چه تحولی ایجاد کردند و الان موشکی می‌سازند که پایتخت اسراییل را به راحتی می‌زنند.

وی با اشاره به عملیات‌های جنگی رزمندگان یمنی بر علیه سعودی‌ها، گفت: اینان شاگردان شهدای ما هستند، ما وظیفه داریم همه به شهدا عرض ارادت داشته باشیم. راه شهدا تمام‌نشده‌، دشمن مقابل ما مشکلات زیادی درست می‌کند اما هر روز نظام جلوتر پیش می‌رود. اسراییل دارد به دور خودش دیوار می‌کشد و مطمئن باشد که ما آن دیوار را هم خراب خواهیم کرد.

قاآنی با اشاره به اینکه آمریکا مشکلات داخلی خود را هم‌ نمیتواند حل کند که این موضوع به واسطه شهدا، رهبری امام(ره) و مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: آمریکا جنایتکار است و بعد از به شهادت رساندن سردار سلیمانی شاگردان مکتب ایشان رسما اعلام کردند ما استخوان‌های آنان را می‌شکنیم و صدای آن هم بلند خواهد شد. هنر این است خانواده‌های شهدا با این همه مشکل ایستاده‌اند، لذا این راه نیمه تمام به ایستادگی خانواده‌های شهدا، تمام خواهد شد و امیدواریم این حکومت با دست خانواده‌ شهدا به امام زمان(عج) برسد.

انتهای پیام/