سخنگوی سپاه:

صهیونیست ها پاسخ شیطنت های خود را دریافت خواهند کرد

صافی نیوز / سخنگوی سپاه با اشاره به اقدامات ذلیلانه رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران و دانشنمدان کشورمان، گفت: به طور قطع رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی پاسخ شیطنت های خود را دریافت خواهد کرد.

به گزارش صافی به نقل از فارس، رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل و سخنگوی سپاه در نشست مسئولین روابط عمومی اقشار و معاونت های بسیج از اطلاع رسانی به عنوان موضوعی مهم، سخت، پیچیده و فنی نام برد و اظهار کرد: این مهم در کشور ما از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ به این دلیل که دشمنان با بهره گیری از رسانه‌های متعدد و متکثری که در اختیار دارند با عملیات روانی و رسانه ای سعی در تشویش اذهان و تغییر باورهای افکار عمومی علیه انقلاب اسلامی ، نظام و ملت ایران دارند.
وی با بیان اینکه دشمنان از گسست نسلی به عنوان فرصتی برای ابهام آفرینی و وارونه نمایی دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس استفاده می کنند ، گفت: آنان در تلاشند به جامعه ما بویژه جوانان اینگونه القا کنند که با مدیریت رژیم پهلوی و مشاوران آمریکایی کشور به سمت دروازه های تمدن حرکت می کرد و انقلاب اسلامی مانع رشد و پیشرفت شد که این موضوع بویژه در سال های اخیر با پخش برنامه هایی در رسانه های خارجی دنبال می شود.
سردار شریف القای شرایط بحرانی در کشور و ناکارآمدی مسئولان را از دیگر راهبردهای دشمن در سیاه نمایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توصیف و تصریح کرد: برغم تمامی توطئه ها و خباثت های دشمنان امروز پیشرفت ها و دستاوردهای ایران اسلامی در حوزه های مختلف قابل کتمان حتی از سوی دشمنان نیست؛ بطور مثال شیوع کرونا باعث شد مردم  تفاوت ادعا و عمل را ببینند و مقایسه کنند که غربی ها در شرایط کرونا چگونه رفتار کردند و ما چه کردیم.
سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه  افق روشنی پیش روی ما قرار دارد، گفت:  گام اول انقلاب اسلامی به فضل الهی با وجود تمامی دشمنی ها و توطئه های نظام سلطه و استکبار  پرقدرت برداشته شده است و افق های ترسیم شده در گام دوم انقلاب نیز به طور قطع قابل دسترسی است.
وی افزود: انقلاب اسلامی هر روز توفنده و بالنده تر از پیش به راه خود ادامه می دهد و  وحدت و همدلی آحاد مردم و مسئولین توطئه های دشمنان را به مانند گذشته ناکام خواهد گذاشت.
سخنگوی سپاه  مقابله همه جانبه دشمن با نظام جمهوری اسلامی را بیانگر شکل گیری قدرتی متراکم در ایران اسلامی عنوان و تصریح کرد: رخدادهای اخیر نشان دادکه غربی ها فروپاشیده اند و آمریکایی که توانایی ایجاد هژمونی را داشته باشد از بین رفته است.
وی با اشاره به اقدامات ذلیلانه رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران و دانشنمدان و نخبگان این مرز و بوم، گفت: به طور قطع  رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی پاسخ شیطنت های خود را دریافت خواهد کرد.
سردار شریف در پایان مطالبه جدی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) از بسیج را شادابی، طراوت و حضور در صحنه عنوان و با اشاره به  شخصیت والا و بی نظیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از این سرباز مخلص ولایت به عنوان الگوی بسیجیان نام برد.