امام جمعه بناب تاکید کرد:

ضرورت تداوم امداد رسانی‌ها به هموطنان سیل زده

صافی - امام جمعه بناب بر ضرورت تداوم امداد رسانی‌ها به هموطنان سیل زده تاکید کرد.

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های آئین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با تبریک ۲۷ رجب بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار کرد: بعثت همه شرایط آن روز جهان را به هم ریخت و با ظهور اسلام سیطره احزاب شیطانی متزلزل شد و در مدت کوتاهی در جوامع عقب مانده که بر محور بربریت و جاهلیت در حال حرکت بود، تقوا و کرامت انسانی حاکم شد.

وی با بیان اینکه امروز همان روزگار و تاریخ در حال تکرار است؛ اذعان کرد: انقلاب اسلامی با هدایت رهبری حکیم و فرزانه با رسالتی که بر دوش گرفته اند، پیشاپیش ظهور حضرت مهدی (عج) پیش می‌رود.

خطیب جمعه شهرستان بناب افزود: در چنین موقعیتی ستمدیدگان عالم بیدار شده و اسلام روز به روز در سراسر دنیا عالم گیر می‌شود. لذا سردمداران استکبار به تلاطم افتاده اند و از حرکت ملت ایران عصبانی هستند و در تلاشند تا جلوی حرکت این ملت و انقلاب را بگیرند، ولی کور خوانده اند و در اثر استقامت شما مردم ایران زمین پیروزی از آن ملت ایران است و تمام بت‌های متحرک رفتنی هستند و عمر آنها به سر آمده است.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین با تأکید بر اینکه طولی نخواهد کشید که اسلام بر جهان حاکم خواهد شد؛ تصریح کرد: این انقلاب برای بشریت سنگرهای کلیدی را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد و برای شما ملت نجیب فریضه الهی است که در این راه صبر و استقامت کنید و مردم ایران با عبور از این امتحان بزرگ نیز دشمنان را به عقب نشینی وادار خواهند کرد و طولی نخواهد کشید که دشمن قلع و قمع خواهد شد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به ضرورت امدادرسانی به هموطنان سیل زده کشور یادآور شد: در گذشته مسئولان و دولت‌های قبلی کوتاهی‌هایی کردند و امروز این نعمات خداوندی بجای اینکه برای کشور نعمت به بار بیاورد، خسارت و ویرانی به بار می‌آورد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تصریح کرد: همانطوری که ملت ایران در گذشته نیز در امتحانات بزرگی شرکت کردند، در این جهاد عظیم نیز شرکت می‌کنند که کمک‌های ما در دفع بلا از خانواده و منطقه مان مؤثر واقع خواهد شد.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: امروز هموطنان سیل زده کشور به کمک‌های من و شما مردم نیاز مبردم دارند.

انتهای پیام/