6:40 1403/02/16
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد:

ضرورت تفویض اختیارات وزارت خانه‌ها به استان‌ها

صافی نیوز – تبریز- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تفویض اختیارات وزارت خانه ها به استان‌ها تاکید کرد و گفت: با این امر بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

به گزارش صافی نیوز، محمداسماعیل سعیدی ظهر امروز پنج شنبه در سیزدهین همایش ملی صنعت چاپ آذربایجان شرقی در تبریز با اشاره به ظرفیت ها بالای صنعت چاپ استان ابراز داشت: باید از این پتانسیل ها و ظرفیت ها استفاده کنیم.

وی بر ضرورت حمایت از فعالان عرصه صنعت چاپ آذربایجان شرقی تاکید داشت و افزود: مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص آمادگی کاملی دارد.

سعیدی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی آمادگی لازم برای حمایت و بهبود فضای کسب و کار در صنعت چاپ را دارد، ادامه داد: البته اگر مدیران استانی در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها شرکت کنند بیشتر مشکلات رفع می شود.

این نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو سپس با اشاره به ضرورت تفویض اختیارات وزارت خانه ها به استان‌ها ادامه داد: با عدم تمرکزگرایی بخش بزرگی از مشکلات و موانع حتی مسائل مربوط به رانت رفع می شود.

سعیدی با تاکید بر اینکه حوزه های فرهنگی و هنری از پرداخت مالیات معاف هستند، اظهار داشت: در ماده ۳۹ قانون اساسی ذکر شده که به فعالیت های فرهنگی مالیات تعلق نمی گیرد ولی برخی ها تلاش دارند تا مالیات از این بخش اخذ شود.  

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *