15:24 1403/02/21

طرح احسان حسینی همزمان با ماه محرم در آذربایجان‌غربی آغاز شد

صافی نیوز – ارومیه- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: پایگاه‌ها و مراکز نیکوکاری این نهاد در ایام محرم امسال آماده دریافت کمک‌های عزاداران حسینی در قالب طرح احسان حسینی هستند.

به گزارش صافی به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی، عزیز سهندی در این خصوص افزود: در قالب این طرح بیش از ۳۰۰ هزار پرس غذا بین مددجویان و نیازمندان استان در طول ۲ ماه محرم و صفر توزیع می‌شود.

وی با اشاره به کمک ۴۳ میلیارد ریالی عزاداران حسینی در طرح احسان حسینی سال گذشته به نیازمندان در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: انتظار داریم این رقم امسال با رشد بیش از ۴۰ درصدی به افزون بر ۶۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

سهندی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در قالب طرح احسان حسینی، غذای گرم، سبد کالا و کمک‌های نقدی خود را به پایگاه‌های کمیته امداد تحویل دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ادامه داد: سامانه مبتنی بر تلفن‌همراه *۷۷۸۸# برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح احسان حسینی راه‌اندازی شده است و مردم می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را از این طریق واریز کنند.

وی بیان کرد: علاوه بر این سامانه، مردم نیکوکار آذربایجان غربی می‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به طرح احسان حسینی از طریق واریز مبلغ خود به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۶۹۷۴۹۰۰۱ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۰۹۹۷۹۰۰۰۰۰۰۱۲۳۲ در این امر خیر شرکت کنند.

سهندی اضافه کرد: همچنین نرم افزارهای کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ از دیگر روش‌های نوین مشارکت در طرح احسان حسینی است.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر