رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه:

طرح تابستانی نشاط معنوی در مراغه آغاز شد

صافی نیوز - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغه از آغاز طرح تابستانی نشاط معنوی در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح در آستان متبرکه امامزاده سید محمد (ع) و سید ابراهیم (ع) این شهرستان برگزار می شود.

به گزرش پایگاه خبری صافی نیوز، حجت الاسلام فریدون مطهری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغه صیح امروز (پنجشنبه) در گفت و گویی اختصاصی افزود: طرح تابستانی نشاط معنوی در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و دانش آموزان در امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان از امروز آغاز شده است.

وی گفت: در این طرح فرهنگی و معنوی، بیش از پنج هزار نفر از نوجوانان و جوانان این شهرستان حضور خواهند یافت.

وی اضافه کرد: برنامه های آموزشی و فرهنگی این طرح در آستان امامزاده سید محمد (ع) و برنامه های زیارتی و تفریحی در امامزاده سید ابراهیم (ع) شهرستان مراغه برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه مراغه گفت: تقویت بنیه های اعتقادی، ترویج آموزه های اسلامی و قرآنی با بهره گیری از ظرفیت های نوجوانان و جوانان و بهره مندی از فضای معنویامامزادگان از اهداف این طرح تابستانی است.

وی همچنین اضافه کرد: برنامه های آموزشی، تفریحی، فرهنگی، اجتماعی، زیارتی و تفریحی از محورهای این طرح بوده که برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه با همکاری موسسه فرهنگی هنری اباصالح (عج) این شهرستان اجرا می شود.

مطهری با اشاره به بخش های مختلف این طرح ادامه داد: در این طرح، بخش های مختلفی مانند تبیین سیره زندگی پیامبران و ائمه معصومین بر اساس روایات و داستان ها، آموزش احکام، هنر، تفسیر، قرائت و مفاهیم قرآن اجرا می شود.

رئیس اداره اوقاف مراغه اضافه کرد: همچنین در کنار بخش های قرآنی، برنامه های ورزشی و اردوهای سیاحتی و زیارتی، حضور در نمازهای جمعه و جماعات و در طرح تابستانی نشاط معنوی اجرا می شود.

انتهای خبر/