همزمان با هفته دولت؛

طرح تعریض پل میدان بسیج مراغه به بهره برداری رسید

صافی نیوز / طرح تعریض پل میدان بسیج مراغه با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی همزمان با چهارمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش صافی، محمد مقتومی شهردار مراغه در این مراسم گفت: طرح تعریض پل میدان بسیج با هدف تسهیل در تردد خودروهای عبوری و روان سازی ترافیک در وروردی شهر توسط شهرداری با ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار اجرا شده است.

وی افزود: در این طرح ۳۰۰ متر مکعب عملیات سنگی، ۲۰۰ متر مکعب بتن و ۱۵۰ متر جدول گذاری و یک هزار متر مربع آسفالت ریزی و نیز نصب المان فلزی اجرا شده است.

شهردار شهر فرهنگی تاریخی مراغه با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر مراغه اجرا شده است ادامه داد: در این مدت ۸۴ هزار متر مربع از کمربندی توسط مدیریت شهری آسفالت ریزی شده است.

مقتومی اضافه کرد: در این مدت با حضور چند نفر از معاونان وزیر قول های مساعدی برای تامین قیر مورد نیاز آسفالت معابر شهری مراغه که حدود سه هزار تن بوده، ارائه شده است.

وی گفت: براین اساس در راستای آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع از کمربندی های شهر مراغه که یکی از نیازهای مهم برای تسهیل در تردد شهرهای استان های همجوار آذربایجان غربی و کردستان بوده، نیاز به تامین قیر مورد نیاز است تا شاهد مناسب سازی معابر شهری تا میدان مجلس باشیم.

شهردار مراغه افزود: امسال طرح های مناسبی برای آسفالت ریزی معابری شهری انجام ده که از جمله آنها بلوار ۵۵ متری پروفسور قنادی که مسیر تردد دانشگاهیان به دانشگاه سراسری مراغه بوده و نیز خیابان های شهید پرکار، معلم شمالی و پروین اعتصامی انجام شده است.

رفع مشکلات را به نتیجه مذاکرات گره نزده ایم

داود اسدیان فرماندار مراغه در آیین بهره برداری از طرح تعریض پل میدان بسیج مراغه اظهار داشت: دولت مردمی با تمام قدرت و با تکیه بر امکانات و ظرفیت‌های داخلی پیش می‌رود و رفع مشکلات مردم را به برجام و نتیجه مذاکرات هسته ای گره نزده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی از همیشه قدرتمندتر است و مشکلات را یکی پس از دیگری رفع خواهد کرد.

اسدیان ادامه داد: دولت مردمی به دنبال حداکثر استفاده از ظرفیت های داخلی برای رفع مشکلات مردم است و در مسیر خدمتگزاری از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

نماینده عالی دولت در مراغه گفت: طی یک سال گذشته در مراغه دستاوردهای ارزشمندی حاصل شده و در برخی از حوزه ها از جمله راهداری به اندازه پنج سال قبل از آن کار شده است.

انتهای پیام/