ظرفیت فروش برخی نمایش‌های تئاتر کامل شد

صافی - پیش‌فروش بلیت‌های سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر که از ظهر ۱۹ بهمن ماه ۹۷ آغاز شده بود در ساعات بعدازظهر ظرفیت برخی از نمایش ها کامل فروخته و تمام شد.

تهران – ایرنا – پیش‌فروش بلیت‌های سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر که از ظهر ۱۹ بهمن ماه ۹۷ آغاز شده بود در ساعات بعدازظهر ظرفیت برخی از نمایش ها کامل فروخته و تمام شد.

به گزارش شنبه شب خبرنگار فرهنگی ایرنا ، همزمان با آغاز نخستین روز از فروش بلیت(۱۹بهمن ماه ۹۷) نمایش های سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر فروخته و به اتمام رسید.
براساس اطلاعات واصله و همچنین چک فروش اینترنتی، بلیت های نمایش‌های او، خرده نان، مقدس، نامبرده، من دیگری است، یادداشت‌های یک دیوانه، دیالوگ در سرزمین عجایب، پسرها پسرند و زندگی در تئاتر به اتمام رسیده است.
** تئاتر فجر۹۷ در یک نگاه
به گزارش ایرنا ،فروش بلیت نمایش‌های حاضر در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از روز جمعه ۱۹ بهمن ساعت ۱۲ برای عموم علاقمندان آغاز شد.
همچنین روند اختصاص بلیت به اهالی رسانه و مطبوعات هم اکنون از طریق ساز و کاری که پیش از این تعریف شده است از طریق همین سایت در جریان است.
پیش‌فروش بلیت نمایش های حاضر در جشنواره فجر از ۱۹ بهمن آغاز شد و علاقمندان می‌توانند برای خرید بلیت به نشانی www.irannamayesh.com مراجعه کنند.
۱۵۵ اثر در جدول برنامه‌ها در نظر گرفته شده، که از این تعداد ۱۴۲ اثر ایرانی و ۱۳ اثر خارجی به آن اضافه شده است.
همچنین ۸۸ اثر در بخش صحنه ای، ۲۶ اثر در بخش خیابانی، ۱۰اثر در بخش رادیویی و ۲۸ اثر در بخش دیگرگونه‌ها حضور خواهند داشت.
۷۷ اثر شامل ۵۴ درصد از آثار از تهران و ۶۵ اثر دیگر شامل ۴۶ درصد آثار از بخش استان‌ها هستند و متوسط سنی کارگردانان در جشنواره ۳۶ سال محاسبه شده است.
سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر از ۲۲ بهمن تا چهارم اسفند به دبیری نادر برهانی‌مرند برگزار می‌شود.
فراهنگ **۷۵۶۱ ** ۱۳۵۵**
انتهای پیام/