10:23 1403/02/16

عامل درگیری با سرباز پلیس راهور دستگیر شد

صافی نیوز / رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری عامل درگیری با سرباز وظیفه این پلیس که در حال اعمال قانون خودروهای متخلف بود، خبر داد.
بازداشت

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، محمدرضا محمدی گفت: چند روز گذشته متصدی یکی از واحدهای صنفی در اصفهان با سرباز وظیفه پلیس راهور که در حال اعمال قانون خودروهای متخلف که با پارک کردن در مقابله این واحد صنفی باعث مسدود شدن راست گرد خیابان شده بودند، درگیر شد و وی را مورد ضرب و شتم قرار داد.

وی افزود: پس از اطلاع از این اتفاق بررسی های لازم و تخصصی انجام گرفت و با تائید جرم حادث شده از سوی متصدی واحد صنفی شکایتی تنظیم و با حکم مقام قضایی فرد مذکور دستگیر شد.

محمدی با بیان اینکه واحد صنفی مذکور به علت عدم صلاحیت های لازم ترافیکی با حکم قضایی پلمب شد، تصریح کرد: پلیس در جهت احقاق حقوق شهروندان با خودروهایی که در مقابل راست گرد خیابان توقف می کنند و باعث ایجاد راه بندان و نارضایتی در بین شهروندان شوند، برخورد می کند.

محمدی با قدردانی از حمایت گسترده شهروندان از سرباز وظیفه پلیس اصفهان تاکید کرد: سربازان، فرزندان این مرز و بوم هستند که شبانه روز برای امنیت ما جانفشانی می کنند و همه باید بدانیم که تعرض و بی احترامی به سربازان جوان، تعرض به امنیت و تضعیف آن است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *