فرمانده سپاه عاشورا:

عدالت اجتماعی باید در شهرها برقرار شود/ ترویج فرهنگ غربی در تبریز

صافی نیوز - تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه عدالت اجتماعی باید در شهرها باید برقرار شود، گفت:‌ بی عدالتی در نظم ساختاری شهر از آسیب ها در تبریز است.

به گزارش صافی نیوز، فرمانده سپاه عاشورا صبح امروز یک شنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جلسه صحن علنی شورای شهر تبریز حضور پیدا کرد.

سردار عابدین خرّم در این جلسه افزود: هفته دفاع مقدس را بعنوان هفته اقتدار نطام می دانیم که مطهر عزت یک ملت در برابر مستکبرین است. مقطعی از تاریخ درخشان ملت در این هفته رقم خورده که دشمنان می خواستند از طریق این جنگ مردم را از نظام پشیمان کنند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در چهل سالگی انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را بیان کرده اند که محصول این بیانیه دستاورد های دفاع مقدس است.

خرم با اشاره به اینکه ثبات امنیت و حفظ تمامیت ارضی از دستاوردهای نظام است، ادامه داد: ما در عرصه انقلاب علم را بعنوان موتور پیشران کشور می دانیم. انچه که توانست ما را از بن بست ها نجات دهد، خلاقیت و نواوری بود که در دوران دفاع مقدس بیشمار است.

وی ادامه داد: عامل تعیین کننده دفاع مقدس حضور ملت و مردم در قالب نیروهای داوطلب و بسیج بود. جنگ یک پدیده مخرب بود که حضور مردم این بلا را دفع کرد.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: اوج اخلاق، معنویت و گذشت و ایثار در دوران دفاع مقدس بود و اصلی ترین سبقه حرکت رزمندگان در جبهه بود که مشکل ترین مشکلات را حل می کرد. ما امروز در چهل و یک سالگی انقلاب، همان زورگویی دشمنان در اول انقلاب را مشاهده می کنیم.

وی ابراز داشت: امروز حتی در سازمان ملل اجازه عیادت وزیرامورخارجه از نماینده ایران در این سازمان را نمی دهند. امروز تقابل ما با دشمنان، تمدن سازی است. چالش اصلی ما در این مسیر، تفکر غربی و تکنوکراتی است. ما قبل از انقلاب آزادی داشتیم اما این نوع ازادی ها از نوعی است که در دنیا ان را آزادی کمالی می دانند که این نوع آزادی کمالی نیست.

وی افزود: امروز معرفی شهدا و نظام فکری شهدا یکی از وظایف شورا است. فرصت درک تجربیات موفق دفاع مقدس و انقلاب مثلا نقش جوانان که بی نظیر است. احیای هویتی محلات تبریز از دیگر وظایف شورا است. تصویرسازی شخصیت های انحرافی در تبریز و در نظام اسلامی یک مشکل است.

وی با بیان اینکه جعل و سانسور هویت انقلابی تبریز، از دیگر اسیب های تبریز است گفت: باید عدالت اجتماعی برقرار شود اما نه فقط به نیت جمع کردن رأی بلکه برای رضایت خدا. آسیب دیگر، ترویج فرهنگ غربی در تبریز است. اماکن آلوده در تبریز علی رغم کاهش، همچنان وجود دارند.

وی ادامه داد: نارضایتی از عملکرد طبیعی است اما باید به طور ضریب این نارضایتی ها را کم کرد. در بعضی مناطق مردم از عملکرد شهردار راضی و در بعضی ناراضی هستند؛ می شود این نارضایتی را کم کرد.

انتهای خبر/