17:31 1403/02/18

عزاداری شب شهادت امام محمد باقر (ع) در هیئت فاطمه الزهراء مراغه برگزار شد

صافی نیوز – عزاداری شب شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) با حضور خیل عظیم عزاداران مراغه در بیت الاحزان حضرت فاطمه الزهراء (س) مراغه برگزار شد.

به گزارش صافی، همزمان با شب شهادت حضرت امام محمد باقر (علیه السلام) و با حضور مداح سینه سوخته اباعبدالله الحسین (ع) شهریار الذاکرین حاج علیرضا اسفندیاری به میزبانی هیئت عزاداران حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در بیت الاحزان حضرت فاطمه زهرا شهرستان مراغه برگگزار شد.

این مراسم با حضور اقشار مختلف مردمی برگزار شد، سخنران برنامه شب شهادت امام باقر (ع) حجت الاسلام والمسلمین حسن ساعدی ضمن بیان ویژگی های شخصیتی این امام همام با انتقاد از صحبتهای اخیر یکی از وزرای دولت گفت: اخیرا یکی از مسئولین بیان داشته که گریه کردن موجب افسردگی می شود، اما حال و هوایی که عاشقان اهل بیت در هیئت های عزاداری به دست می آورند وصف ناشدنی است و حال و هوایی که پس از گریه کردن به دست می آید را نمی شود بیان کرد و توصیف نمود.

به گزارش صافی، پس از سخنرانی مراسم عزاداری برای حضرت امام باقر (ع) با مداحی حاج علیرضا اسفندیاری از شهر اردبیل برگزار شد، همچنین در این مراسم یاد و خاطره مداح اهل بیت مرحوم حاج محمدباقر منصوری که هفته گذشته در ارومیه دار فانی را وداع گفته بود، گرامی داشته شد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *