12:40 1403/02/13
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

عظمت انقلاب اسلامی ایران هر روز ابعاد و جغرافیای جدید پیدا می‌کند

صافی نیوز – تبریز- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به اعتراف دشمنان، عظمت انقلاب اسلامی هر روز هم ابعاد جدید و هم جغرافیای جدید پیدا می کند.

به گزارش صافی نیوز، سردار فدوی صبح امروز چهارشنبه در سومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه در تبریز خطاب به فرزندان پاسداران و سپاهیان ابراز داشت: شما فرزندان مردان پرصلابتی هستید که در شرایط سخت جنگ جلوه هایی را افریدند که در تمام طول تاریخ مثالی ندارد.

وی ادامه داد: شادترین روزها و پر تحرک ترین لحظات و ابتکاری ترین کارهای دنیا در جبهه ها رقم می خورد و حرکتی رو به جلو شروع شد و همچنان ادامه دارد. برای اینکه قوت و توان را به حداکثر برسانند تا بتوانند در برابر دشمنان منکوب کننده باشند.

فدوی افزود: وقتی در پشت سر و جلو الگو باشد، این الگو ها کمک کننده هستند تا انسان بتواند در بالاترین وجه راه خودش را پیدا کرده و افتخار افرین باشد.

وی گفت: شما نوجوانان جوانانی هستید که با این پشتوانه ها در نقطه شروع هستید. این پشتوانه ها و الگوها می توانند به ما کمک کنند تا پیش پدران و برادران و همرزمان پدران تان، افتخار آفرین باشید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین ادامه داد: در این مبارزه جویی که وجه اولیه اش ورزش است، می توان مقدمه ای برای ورطه های خیلی بزرگ و زندگی ایجاد کرد. وقتی که ما این پشتوانه ها را داشته باشیم، انتظار از نسل جدید انقلاب بالا است. شما فرزندان پاسدار هستید.

وی گفت: این عرصه کوچکی است که همدیگر را محک بزنید. بدون شک این گام کوچک مقدمه ای است برای گام های بزرگ. به اعتراف دشمنان، عظمت انقلاب اسلامی هر روز هم ابعاد جدید و هم جغرافیای جدید پیدا می کند، لذا فرزندان تان از شما مطالبه خواهند کرد که با این همه پشتوانه چه کرده اید.

فدوی سپس اظهار داشت: در همه زمینه ها به خصوص آنهایی که درقرآن ذکر شده، گام بردارید که این دنیا در زمان هایی حداکثر ۱۰۰ سال برای ما تمام می شود اما دنیای بی انتهایی در پیش داریم که باید به فکر آن باشیم که چطور در آن دنیا خواهیم بود.

وی خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: مسلما دلدادگان به شهدا، همه چیز خواهند داشت، شور جوانی را به حداکثر شکل ممکن داشته باشید. تنها چیزی که ماندنی است، چیزی است که بین خود و خدای خود خواهید داشت و به تکالیف عمل می کنید.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}