معاون پارلمانی رئیسی:

عین اللهی فعلا استیضاح نمی شود!

صافی نیوز / معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به حضور وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت مجلس گفت: با توجه به اینکه در این نشست تعداد نمایندگان برای بررسی استیضاح به حدنصاب نرسیده بود، اعلام شد که استیضاح از دستور کار خارج خواهد شد.

به گزارش صافی به نقل از فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به برگزاری نشست کمیسون بهداشت مجلس شورای گفت: این جلسه ساعت ۱۴ عصر امروز با موضوع بررسی استیضاح وزیر بهداشت و با حضور نمایندگان کمیسیون و امضا کنندگان استیضاح برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد امضاها برای استیضاح به هفت نفر، یعنی زیر ده نفر رسیده بود و حد نصاب نداشت، مطرح شد که وارد بحث نشویم اما وزیر بهداشت به احترام نمایندگان مجلس توضیحات خود را ارائه کرد.

حسینی اظهار داشت: بر همین اساس رئیس کمیسیون بهداشت اعلام کرد که با توجه به این که موضوع استیضاح حدنصاب لازم را ندارد به هیئت رئیسه اعلام می‌کنیم و این استیضاح در دستور کار خارج خواهد شد.‌

همچنین حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی  با اشاره به حضور وزیر بهداشت در این کمیسیون، اظهار داشت: با توجه به کاهش تعداد امضاهای متقاضیان استیضاح وزیر بهداشت به 7 نفر و خارج شدن آن از حد نصاب قانونی، بر همین اساس استیضاح وزیر بهداشت در صحن علنی اعلام وصول نمی‌شود.

وی افزود: آقای عین اللهی امروز در جلسه کمیسیون حاضر شد و به تمام سوالات 7 نماینده متقاضی استیضاح پاسخ داد و برخی از نمایندگان متقاضی از جواب وزیر بهداشت قانع شدند.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: کمیسیون بهداشت و درمان صرفا  گزارش نهایی جلسه امروز را به هیئت رئیسه مجلس ارسال خواهد کرد.

انتهای پیام/