فتحی:

هیات مدیره جدید به پیشرفت و توسعه استقلال کمک می کنند

صافی - مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اعضای جدید هیات مدیره قطعا خواهند توانست به پیشرفت و ترقی باشگاه در همه ابعاد و زمینه ها کمک و مساعدت نمایند.

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن تشکر از عنایت ویژه وزیر محترم ورزش و جوانان و ریاست مجمع باشگاه استقلال در خصوص انتخاب اعضای جدید هیات مدیره، به اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال خوش آمد گفته و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد اعضای جدید با توجه به سابقه کاری خود و توانمندی در حوزه های ورزشی و اقتصادی قطعا خواهند توانست به پیشرفت و ترقی باشگاه در همه ابعاد و زمینه ها کمک و مساعدت نمایند.

فتحی از زحمات و تلاش های بی وقفه تمامی اعضای هیات مدیره سابق آقایان ملکی، قراب، زمانی و افتخاری تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد این بزرگواران در زمان تصدی خود در هیات مدیره از هیچ کوششی در جهت اعتلای باشگاه دریغ نکردند و من وظیفه خود میدانم از زحمات تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: امیدوارم شروع به کار هیات مدیره جدید منشا خیر و برکت برای باشگاه بزرگ و مردمی استقلال باشد که قطعا همین طور خواهد بود.

انتهای پیام/