فرمانده سپاه الغدیر:

فجر پیروزی، نتیجه همدلی و بصیرت ملت ایران است

صافی - فرمانده سپاه الغدیر مردمی بودن را یکی از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: مسئولان مراقب باشند، تحت تأثیر تبلیغات دروغ خارجی‌ها قرار نگیرند و از مسیر انقلاب و شهدا خارج نشوند.

سردار «فتح‌الله جمیری» در مراسم ۱۲ بهمن ماه استان که به منظور آغاز مراسم بزرگداشت دهه فجر ۹۷ در یزد برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پروازی رو به سعادت و رستگاری است، اظهار کرد: فجر پیروزی، نتیجه همدلی و بصیرت ملت ایران است.

وی حراست از ارزش‌های انقلاب را مهمترین رسالت اقشار مختلف جامعه دانست و افزود: همه مسئولان و دستاندرکاران نظام مدیون خون شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی، گفت: مسئولان مراقب باشند تحت تأثیر تبلیغات دروغ خارجی‌ها قرار نگیرند و از مسیر انقلاب و شهدا خارج نشوند.

سردار جمیری مردمی بودن انقلاب را مهمترین ویژگی نظام اسلامی ایران عنوان کرد و ادامه داد: بالاترین تجمع مردمی جهان در دو رویداد استقبال از امام و بدرقه معمار کبیر انقلاب در زمان رحلت وی بود که به جهانیان ثابت کرد انقلاب اسلامی ایران نظامی ولایتمدار و الهی است.

این مسول با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب اسلامی برگرفته از ارزش‌های عاشورایی است، تصریح کرد: بعد از حضور میلیونی مردم در استقبال و تشییع امام راحل، عظیم‌ترین تجمع انسانی در اربعین حسینی انجام شده که سندی بر عاشورایی بودن نظام اسلامی ایران است.

وی در پایان تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه را رمز پیروزی و پایداری ایران اسلامی در چهل سال گذشته دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با خون شهیدان ایجاد و رشادت جوانان امروز پایدار می‌ماند.

انتهای پیام/