سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی:

فردا یک بازی هجومی انجام می دهیم/ آمادگی کامل بازیکنان ماشین سازی

صافی نیوز - تبریز- سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با بیان اینکه تیمش فردا به دنبال شکست دادن ماشین سازی است گفت: فردا یک بازی هجومی انجام می دهیم.

به گزارش صافی نیوز رسول خطیبی ظهر امروز یک شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم پرسپولیس و ماشین سازی تبریز گفت: بازی جام حذفی خاص است و ما قرعه سختی داریم ولی تلاش می کنیم تیم حریف را شکست داده و بازی خوبی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنانم آماده بازی فردا هستند، افزود: تیم از لحاظ بدنی و روحی، کاملاً آماده بوده و امیدوارم فردا بازی زیبایی ارائه دهیم.

خطیبی با تاکید بر اینکه هواداران فردا از طرف تیم ما یک بازی هجومی و تماشاگرپسند می بینند، ابراز داشت: بازی های قبلی تیم حریف را نگاه کرده و بررسی داشته ایم و همچنین تلاش کردیم از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کنیم و کارهای لازم را برای نگه داشتن بازیکنان در شرایط بازی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه از نقاط ضعف حریف استفاده می کنیم تا به گل برسیم، گفت: در لیگ برتر و جام حذفی قرعه‌ای به نام ما افتاده که حریفان ما یا آسیایی بودند یا جزو مدعیان قهرمانی و در لیگ برتر در بازی‌هایی که شکست خوردیم، از حریفان سرتر بودیم.

سرمربی ماشین سازی تبریز گفت: تلاش می کنیم تا جام حذفی را با برد آغاز کنیم.

سرمربی ماشین‌سازی درباره محروم و مصدوم تیمش برای بازی فردا گفت: یکی از بازیکنان ما با مصدومیت مواجه است و پزشکان وضعیت این بازیکن را اطلاع رسانی می کنند. امیدوارم فردا بتوانیم با هواداران خوبی که کنار ما خواهند بود، به روندمان ادامه دهیم و بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

خطیبی با بیان اینکه پرسپولیس به خاطر شکست در بازی قبلی، برای خروج از بحران و با تمام توان به مصاف ما می‌آید، گفت: پرسپولیس زخم خورده است. حریف می‌خواهد بازی قبلی را جبران کند.

وی با اشاره به اینکه تیمی که هجومی بازی می‌کند احتمال گل خوردنش زیاد است، ادامه داد: ما با تمام تفکراتی که ممکن است پرسپولیس داشته باشد، آماده بازی فردا خواهیم شد و از حیثیت فوتبال دفاع می‌کنیم. امیدوارم تلاش ما در مسابقه فردا با پیروزی همراه باشد.

وی با بیان اینکه تیمش در جام حذفی برنامه خاص و متفاوتی دارد، گفت: ما موقعیت‌سازترین تیم لیگ هستیم اما یک برنامه قوی داریم که امیدواریم فردا اجرا کنیم و اگر اجرا شود قطعا موفق می‌شویم چون این بازی، با بازی‌های دیگر تفاوت دارد. ما در این بازی برنامه متفاوت داریم.

خطیبی در خصوص اشتباه دروازه بان های این تیم گفت: این اشتباهات در بیشتر بازی ها وجود داشته و طبیعی است و ما مشکلی در این خصوص نداریم.

دیدار دو تیم ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، از ساعت ۱۵ روز دوشنبه هشتم مهر ماه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می‌شود.

انتهای خبر/