فرماندار بناب خبر داد: شناسایی املاک بلااستفاده آموزش و پرورش بناب

فرماندار بناب از شناسایی ۴ هزار و ۴۰۰ مترمربع از املاک بلااستفاده مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان خبرداد. به گزارش صافی، ولی‌اله فرج‌الهی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب از شناسایی ۴ هزار و ۴۰۰۰ مترمربع از املاک بلااستفاده مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس […]

فرماندار بناب از شناسایی ۴ هزار و ۴۰۰ مترمربع از املاک بلااستفاده مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان خبرداد.

به گزارش صافی، ولی‌اله فرج‌الهی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب از شناسایی ۴ هزار و ۴۰۰۰ مترمربع از املاک بلااستفاده مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده این املاک مازاد بر نیاز آموزش و پرورش هستند و در مواقعی نیز بار مالی زیادی را بر دوش این اداره تحمیل می‌کنند .

وی یادآور شد: به‌موجب قوانین و مقررات مربوطه از جمله بند ۴ ماده ۱۳ قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش و ماده ۴ آیین نامه مذکور و همچنین ماده ۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت آموزش و پرورش اجازه دارد اراضی و املاک مازاد بر نیاز خود را پس از تغییر نوع کاربری آن ها به فروش برساند .
فرج‌الهی سپس با اشاره به ظرفیت قانون شوراهای آموزش و پرورش گفت: جلب مشارکت‌های مردمی باید در دستور کار اعضای این شورا قرار گیرد .
به گفته رئیس شورای آموزش و پرورش بناب، یکی از اقدامات مهم این شورا دراین شهرستان جذب ۱۷۰ میلیارد ریال کمک مردمی برای احداث مدرسه بوده است .
فرج الهی تصریح کرد: ۵۰ درصد سهم اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی در مدارس خیرساز به محض اتمام پنجاه درصد عملیات عمرانی توسط خیران قابل پرداخت است و این اداره کل به تعهدات خود عمل خواهد کرد .