فرماندار عجب شیر: نخبگان جوان در اداره امور نقش آفرینی کنند

فرماندار عجب شیر با تاکید بر اینکه نخبگان جوان باید در اداره امور نقش آفرینی کنند گفت: حرکت به سمت تحقق اهداف ترسیم شده نظام فقط با بهره گیری از ظرفیت نسل جوان جامعه و بها دادن به آنان محقق می شود. به گزارش صافی، سید شمس الدین مراثی روز سه شنبه درنشست صمیمی با […]

فرماندار عجب شیر با تاکید بر اینکه نخبگان جوان باید در اداره امور نقش آفرینی کنند گفت: حرکت به سمت تحقق اهداف ترسیم شده نظام فقط با بهره گیری از ظرفیت نسل جوان جامعه و بها دادن به آنان محقق می شود.

به گزارش صافی، سید شمس الدین مراثی روز سه شنبه درنشست صمیمی با نخبگان این شهرستان افزود: جوانان باید در تمام زمینه ها و عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی با استفاده از ابزار علم و دانش در مسیر عزت و افتخار نظام اسلامی گام بردارند.

وی یکی از دغدغه های مهم کشور را ایجاد نشاط و امید به زندگی در بین نسل جوان جامعه بیان کرد و ادامه داد: رسالت همه مسئولان فراهم کردن بسترهای لازم برای شکوفایی استعدادهای جوانان به ویژه نخبگان جوان است.

وی اضافه کرد: فراهم سازی زمینه ها و امکانات لازم برای رشد علمی و فرهنگی جوانان نخبه این شهر نیازمند شناسایی نقاط ضعف و قوت دستگاه های متولی امور جوانان به ویژه در دانشگاه ها و نهادهای فرهنگی است.

مراثی با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات نخبگان و قهرمانان این شهرستان و تجلیل از آنان گفت: باتوجه به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید در زمینه نخبه پروری و راه اندازی شرکت های دانش بنیان با هدف توسعه فزاینده علمی و فرهنگی کشور، توسعه شهرستان های مختلف از جمله عجب شیر نیز در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.

وی افزود: نخبگان به عنوان افراد تاثیرگذار جامعه باید در راستای محرومیت زدایی و شناسنایی نقاط قوت و ضعف و نیز اولویت بندی نیازهای شهرستان، مدیران را در جهت خدمات رسانی بهتر به مردم یاری کنند.

وی اضافه کرد: جوانان باید با جدیت بیشتر و با بکارگیری برنامه ریزی های بلند مدت، در جهت ساختن آینده بهتر و آبادانی این شهرستان نقش مهمی را ایفا کنند.

به گزارش صافی، در این دیدار نمایندگان ۶ گروه از نخبگان جوان عجب شیر در زمینه های هنری، علمی، پژوهشی، ورزشی، کارآفرینی و اجتماعی به بیان مشکلات پرداخته و خواستار رسیدگی به این مشکلات شدند.