کل اخبار 28694 اخبار امروز : 0
  • افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 - March - 2024
  • ساعت :
    فرماندار مراغه:

    انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان رسالت نهادهای فرهنگی است

    صافی نیوز / فرماندار مراغه با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در بین کودکان و نوجوانان گفت: انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل های آینده رسالت مهم و تعیین کننده نهادها فرهنگی در جامعه امروزی است.

    به گزارش صافی؛ ظفر محمدی روز چهارشنبه در آیین جشن دهه فجر کودکان و دانش آموزان ابتدایی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراغه افزود: توجه به تغذیه فکری و فرهنگی کودکان به ویژه در سال های آغازین ورود به مدارس، فقط با فرهنگ سازی در بین این نسل آینده ساز محقق می شود.

    وی ادامه داد: ترویج و تبیین فرهنگ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به زبان قابل فهم و کودکانه به کودکان و نوجوانان نقش مهمی در نهادینه شدن زیرساخت های فرهنگی و آموزشی مبتنی بر ارزش های اسلامی و انقلابی دارد.

    وی اضافه کرد: ارائه مبانی انقلاب اسلامی و چگونگی شکل گیری و پیروزی آن برای نسل های آینده به ویژه در بین کودکان مورد توجه معلمان و مربیان آموزشی و فرهنگی در مدارس و مراکز فرهنگی قرار گیرد.

    وی با تاکید بر لزوم آشنایی نوجوانان و دانش آموزان با مبانی فرهنگی و آموزش اسلامی گفت: با توجه به نقش سازنده و تعیین کننده این نسل آینده ساز جامعه، توجه به نیازهای فکری این قشر ضروری است.

    وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ایجاد مراکز و اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی مناسب برای این قشر، زمینه مناسبی را برای فرهنگ سازی برای این اینده سازان فراهم کرده است.

    در این جشن کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراغه به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در زمینه دهه فجر انقلاب اسلامی پرداختند.

    ارسال نظر

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا