فرمانده سپاه عجب شیر:۱۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر برگزار می ‌شود

فرمانده سپاه عجب شیر از برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه در سرفصل های فرهنگی، اجتماعی، روشنگری و سازندگی در دهه فجر امسال خبرداد. سرهنگ صالح رحمتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شرکت بسیجیان به همراه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله مهم‌ ترین این برنامه‌ ها است. […]

فرمانده سپاه عجب شیر از برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه در سرفصل های فرهنگی، اجتماعی، روشنگری و سازندگی در دهه فجر امسال خبرداد.

سرهنگ صالح رحمتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شرکت بسیجیان به همراه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله مهم‌ ترین این برنامه‌ ها است.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری، اعزام اکیپ های پزشکی به روستاهای محروم، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی فرهنگی، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری گارگاه های آموزشی مختلف اعم از مشاوره ازدواج، گارگاه افزایش جمعیت و تحکیم بنیاد خانواده و حضور منسجم بسیجیان در نماز جمعه از دیگر برنامه های سپاه ناحیه عجب شیردر دهه فجر است.

سرهنگ رحمتی با بیان اینکه در برنامه‌ های گرامیداشت دهه مبارک فجر ضمن رعایت اصل وحدت، امید به آینده و نشاط جامعه حفظ و تقویت و از فعالان فرهنگی، نهادهای مردمی و پایگاه‌ های مقاومت در برگزاری جشن سالروز انقلاب اسلامی استفاده می‌ شود.

وی با بیان اینکه اندیشه‌ های ناب امام خمینی(ره)، تقویت هویت ملی و توسعه انقلاب اسلامی از راهبرد های محتوایی برنامه ‌های دهه فجر انقلاب است، افرود: دستاوردها و پیشرفت ‌های انقلاب و جلوه‌ های کارآمدی نظام در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و فناوری برای جوانان و نوجوانان در برنامه های دهه فجرتبیین خواهد شد.

سرهنگ رحمتی با بیان اینکه خدمات انقلاب باید برای نسل ‌های سوم و چهارم که امام راحل (ره) انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را ندید ه‌اند تبیین شود، گفت: مهم‌ترین زمینه در انقلاب اسلامی، رهبری و ولایت است.