مدیر آموزش و پرورش مراغه:

فرم لباس دانش آموزان مراغه ساماندهی می شود

صافی نیوز - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه از ساماندهی فرم لباس دانش آموزان در مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صافی نیوز، جلیل اسلامی مدیر آموزش و پروش مراغه در جلسه مسئولین سازمان دانش آموزی مناطق جوار آذربایجان شرقی گفت: امسال پروژه‌های سرویس مدارس و طرح پوشاک دانش آموزی طی بخشنامه ای  به عنوان ماموریت به سازمان دانش آموزی سپرده شده است.

وی ادامه داد: در طرح پوشاک مدارس، اهدافی نظیر توسعه فرهنگ پوشش اسلامی ایرانی، ارتقای کیفیت لباس فرم دانش‌آموزی، نظارت بر امور اجرایی و مدیریت لباس فرم دانش‌آموزی و حمایت از کالای ایرانی در ایجاد رونق اقتصادی و تربیت اقتصادی دانش‌آموزان در پروژه لباس فرم دانش آموزی و رضایت مندی اولیا دنبال می‌شود.

وی همچنین از اجرای شیوه نامه نظارت بر سرویس مدارس در سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: در پروژه سرویس مدارس نیز علاوه بر نظارت بر عملکرد پیمانکاران و رانندگان خودروهای حمل و نقل دانش‌آموزی و انجام فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی، نظارت بر امور اجرایی و مدیریت سرویس مدارس در سطح کشور نیز به سازمان دانش‌آموزی واگذار شده است.

مدیر آموزش و پروش مرغه در ادامه به موضوع بوفه های مدارس نیز اشاره و افزود: از سالتحصیلی آینده فعالیت بوفه های مدارس بدون دریافت مجوز امکان پذیر نخواهد بود.

رییس دستگاه تعلیم و تربیت مراغه در پایان گفت: مدیریت آموزش و پرورش مراغه در تابستان امسال در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، تعداد کانون های ورزشی خود را از ۲ مجموعه فعال به ۸ مجموعه فعال افزایش داده است.

انتهای خبر/