معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مراغه:

فرهنگ عفاف و حجاب به مطالبه عمومی در جامعه تبدیل شود

صافی نیوز - معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه با تاکید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ اسلامی گفت: برای این منظور باید فرهنگ عفاف و حجاب به مطالبه عمومی در جامعه تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری صافی و به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، موسی شعفی معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مراغه صبح امروز (پنجشنبه) در نشست عفاف و حجاب مراغه گفت: با توجه به هجمه های ضد فرهنگی دشمنان، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب توسط آحاد مردم و مسئولان ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی ادامه داد: در این راستا برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی منسجمی از سوی نهادها و دستگاه های متولی امر برای ترویج و تبیین این فرهنگ اسلامی و قرآنی نیاز است.

شعفی با اشاره به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب گفت: این ایام یادآور ایستادگی ملت مسلمان ایران در برابر رژیم رضاخانی و شهادت عده ای از بانوان محجبه و الگویی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

وی از برگزاری همایش بزرگ عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد و افزود: این همایش فرهنگی با حضور آحاد بانوان بیستم تیرماه در بوستان یادگاران این شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس بسیج جامعه زنان مراغه نیز گفت: امنیت اخلاقی جامعه در گرو رعایت و نهادینه شدن فرهنگ اسلامی عفاف و حجاب در جامعه است.

سولماز فاخری اقدم افزود: وجود فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه زمینه ساز ثبات اجتماعی و فرهنگی در بین خانواده ها و نسل آینده خواهد شد.