17:01 1403/02/15

«فریدون عباسی» در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد

صافی نیوز / رییس سابق سازمان انرژی اتمی و نماینده مجلس یازدهم باحضور در ستاد انتخابات کشور در سیزدهمین دوره انتخبات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
فریدون عباسی

به گزارش صافی، «فریدون عباسی» صبح امروز (جمعه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مثلا از جناح اصلاح طلب یا اصولگرا وارد عرصه انتخابات شده است یا نه، ادامه داد: اینها دیگر تمام شده است.

عباسی در پاسخ به این پرسش ایرنا که آیا با آمدن آقای رییسی کنار می‌کشید یا نه گفت: مگر قرار است آقای رییسی بیاید؟‌ چه ضرورتی دارد کنار بکشم؟ کنار کشیدن کلمه غلطی است. همه باهم همراهیم تا کشور را با مردم اداره کنیم.

ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز شده و این روند تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.

گفتنی است، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات، از ۲۱ اردیبهشت به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت و داوطلبان با به همراه داشتن مدارک قید شده در اطلاعیه شماره ۵ شورای نگهبان می‌توانند با حضور در ستاد انتخابات کشور، نام نویسی خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}