فعالیت های کولاکوویچ از اول اسفند آغاز می شود

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون والیبال گفت: سرمربی تیم ملی ۳۰ بهمن به تهران بازمی گردد و از اول اسفند فعالیت های خود را آغاز می کند. به گزارش ایرنا، «افشین داوری» روز چهارشنبه در حاشیه مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) در کمیته ملی المپیک در گفت وگو با خبرنگاران به انتخابات فدراسیون والیبال اشاره […]

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون والیبال گفت: سرمربی تیم ملی ۳۰ بهمن به تهران بازمی گردد و از اول اسفند فعالیت های خود را آغاز می کند.

به گزارش ایرنا، «افشین داوری» روز چهارشنبه در حاشیه مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) در کمیته ملی المپیک در گفت وگو با خبرنگاران به انتخابات فدراسیون والیبال اشاره کرد و گفت: در حال فراهم کردن مقدمات برپایی مجمع انتخاباتی این فدراسیون هستیم. اما به محض اعلام وزارت ورزش و جوانان زمان ثبت نام از نامزدها آغاز خواهد شد.
وی درباره مشخص نبودن دبیر فدراسیون گفت: در حال بررسی گزینه ها برای دبیری فدراسیون هستیم و امیدواریم هر چه زودتر در این زمینه به نتیجه برسیم.
داوری در پاسخ به این سوال که از «پیمان اکبری» به عنوان یکی از گزینه های اصلی نام برده می شود، بیان کرد: گزینه های مختلفی برای دبیری فدراسیون مطرح هستند و اکبری هم می تواند جزو یکی از این گزینه ها باشد یا نباشد.
سرپرست فدراسیون والیبال اضافه کرد: گزینه دبیری فدراسیون انتخاب شده است. طی روزهای آینده معرفی خواهد شد.
وی در پاسخ به سوالی که آیا شما برای تصدی ریاست فدراسیون والیبال نام نویسی خواهید کرد یا خیر توضیح داد: بهتر است در این باره ورود نکنم. کار اصلی من در حال حاضر فراهم کردن مقدمات مجمع انتخابات است.
سرپرست فدراسیون والیبال درباره اینکه گفته شده است به دلیل برکناری «امیر خوشخبر» سرپرست تیم ملی، «سعید معروف» نیز حاضر نمی شود در ترکیب تیم باشد، اظهار داشت: معروف یکی از بزرگان والیبال و به نوعی امپراطور این رشته است و آنها را در زمره انسانهای برجسته قرار می دهم. معتقدم این بازیکنان در داخل زمین رقابت، حرف برای گفتن دارند و باید از ظرفیت این افراد استفاده شود.
داوری ادامه داد: ما به دنبال رضایت خوشخبر برای بازگشت به سمت قبلی وی هستیم و تلاش داریم تا شاهد حضور او در ترکیب تیم باشیم.
وی در پایان گفت: زیرا تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو فرصت نداریم و در واقع زمان ورود ما برای این المپیک ۵ ماه بیشتر نیست و فرصت آزمون و خطا هم نداریم.
ورزشی**۹۲۵۰**۹۱۲۸**۲۰۲۴
انتهای پیام/