رییس هیات بازرسی انتخابات مراغه:

فعالیت هیات بازرسی مراغه از اردیبهشت آغاز شد/ فعالیت ۲۲۰ بازرس در شهرستان

صافی نیوز / رییس هیات بازرسی انتخابات مراغه: هیات بازرسی انتخابات شهرستان از اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت با برگزاری بیش از هفت جلسه و کارگاه آموزشی برای سربازرسان و بازرسان، اقدامات لازم در راستای رصد فعالیت‌های انتخاباتی را انجام داده است.

به گزارش صافی، مینا گلی پور رییس هیات بازرسی انتخابات مراغه با اشاره به اینکه شناسایی محل شعبه‌های اخذ رای و سرکشی از وظایف اصلی سربازرسان است، اظهار داشت: از امروز تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد و از سربازرسان و بازرسان انتظار می‌رود در سطح روستاها و شهرها فعال شوند و گزارش‌ها در اسرع وقت به هیات بازرسی ارسال شود.

وی با تاکید براینکه سربازرسان براساس منطقه بندی نسبت به امور محوله فعالیت خواهند کرد،اظهار داشت: در انتخابات خردادماه جاری ۲۲۰ بازرس، ۱۵ سربازرس و ۲ بازرس ویژه بر فرآیند برگزاری انتخابات در این شهرستان نظارت می‌کنند که افزایش تعداد بازرسان و سربازرسان به علت شرایط کرونایی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: ۱۷۳ نفر از این بازرسان در بخش مرکزی و شهر مراغه و ۴۷ بازرس دیگر در بخش سراجو و شهر خداجو فعالیت می‌کنند. ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.