معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مراغه خبر داد:

فعالیت ۱۷ کانون محله ای زیر نظر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی

صافی نیوز / معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مراغه گفت: ۱۷ کانون محله ای زیر نظر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مراغه فعالیت می‌کنند.

به گزارش صافی، موسی شعفی معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مراغه قبل از ظهر امروز (چهارشنبه) در نشست برنامه ریزی بزرگداشت دهه کرامت و حضور خادمان حرم مطهر رضوی در مراغه اظهار داشت: در یک سال گذشته دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان در جمع ۵۵۰ خانواده محروم که تحت پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی نبوده اند حضور یافته و التیام بخش آمال این زیزان بوده است.

وی افزود: از آغاز سال ۹۸ تا کنون ۱۵ نفر از نیازمندان این شهرستان از سوی دفتر نمایندگی ستان قدس به عنوان زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شده اند.

شعفی افزود: تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر به عنوان خادم افتخاری در شهرستان فعالیت می کنند که این آمار در حال افزایش است.

وی به حضور خادمان حرم رضوی در پنچ سال گذشته در شهرستان اشاره کرد و گفت: خادمان رضوی امسال نیز همانند سال‌های گذشته با حضور در روستاهای دور دست و محروم، دیدار با نخبگان فرهنگی، خانواده‌های شهدا و عیادت از بیماران در بیمارستان به مدت ۲ روز در مراغه حضور پیدا خواهند کرد.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مراغه در ادامه افزود: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی مراغه در استان پس از تبریز در جایگاه دوم قرار دارد.

به گزارش صافی و به گفته معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مرغه خادمان حرم رضوی روزهای ۲۱ تا ۲۳ در این شهرستان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/