فوت ۴ مرد دوبلور در حادثه آتش‌سوزی

صافی نیوز / امروز جسد بی‌جان چهار مرد جوان در حین اطفای آتش‌سوزی کشف شد؛ تحقیقات اولیه انتظامی نشان می‌دهد افراد فوت شده در این حادثه، در کار صداگذاری و دوبله مشغول فعالیت بوده‌اند.

به گزارش صافی به نقل از تسنیم، ساعت ۱۳:۳۰ امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان اجاره‌دار، کوچه ماندگار به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند. محل حادثه یک ساختمان دو طبقه بود که روی سطح پشت‌بام آن نیز اتاقکی حدوداً ۱۳ متری وجود داشت. در این اتاقک مقادیری لوازم مانند مبل دچار آتش‌سوزی شده و در انتهای اتاقک نیز، پستویی حدوداً دو تا سه متر وجود داشت. در پستو نیز بسته بود که آتش‌نشانان پس از باز کردن در، با وضعیت بی‌حال و بی‌رمق چهار مرد حدوداً ۳۰ تا ۴۰ ساله مواجه شدند.

هیچ شعله‌ای در آن قسمت سرایت نکرده و فقط آثار دودزدگی در آنجا وجود داشت که مشخص شد هر چهار نفر به تأیید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده‌اند. بر روی بدن این افراد علائم سوختگی مشهود نبود و تنها مقداری علائم دودزدگی روی بدن آنها وجود داشت. در نهایت محل حادثه برای بررسی حادثه تحویل عوامل انتظامی شد.
تحقیقات اولیه انتظامی نشان می‌دهد افراد فوت شده در این حادثه، در کار صداگذاری و دوبله مشغول فعالیت بوده‌اند و اتاق مذکور را برای انجام کارهای مربوط به صداگذاری و دوبله اجاره کرده بودند. اتاق مذکور نیز با تجهیزات مخصوص عایق‌گذاری شده تا فعالیت این افراد در آن انجام شود.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که در چند روز اخیر، بارندگی سبب نشت آب از سقف شده و برای ایزوگام شدن آن اقداماتی صورت گرفته بود و بنا بر یک فرضیه، احتمالاً مشتعل شدن ابر و اسفنج موجود در اتاق عایق‌شده، سپس آتش‌سوزی و دودزدگی منجر به بروز این حادثه مرگبار شده است با این حال تحقیقات همچنان در این رابطه ادامه دارد.

انتهای خبر/