1:43 1403/02/20

فعالان ضدجنگ سخنرانی مقام‌های آمریکایی در نشست منافقین را به هم زدند

صافی نیوز / اعتراضات فعالان صلح‌طلب و ضدجنگ به اختلال در سخنرانی مقام‌های آمریکایی در نشست گروهک منافقین و تجزیه‌طلبان در نیویورک منجر شد.

به گزارش صافی، فعالان ضدجنگ در نیویورک، نشست ضدایرانی گروهک تروریستی منافقین و گروه‌های تجزیه‌طلب را به هم زدند.

سازمان آمریکایی «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» در حال برگزاری یک همایش ضد ایرانی با حضور گروه‌های تروریستی و جدایی‌طلب از جمله منافقین و کومله در نیویورک است. وزیر خارجه آمریکا هم صبح امروز در این نشست سخنرانی کرد.

این همایش که با نام «گردهمایی بین‌المللی برای آینده ایران» و همزمان با سخنرانی سران کشورهای مختلف در صحن مجمع عمومی  سازمان ملل برگزار می‌شود، در حالی ادعای «حمایت از مردم ایران» را دارد که گروه‌های تروریستی در آن حاضر هستند.

یک فعال ضد جنگ، هنگام سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل مقابل حاضران در این نشست ایستاد و پلاکاری را به آنها نشان داد که روی آن نوشته بود: «صلح با ایران.» یک مأمور با خشونت، این فعال را از جلسه خارج کرد.

بعد از او چند معترض دیگر هم برای نشان دادن اعتراض خود روی صحنه آمدند که مأموران آنها را نیز از جلسه بیرون کردند.

تعدادی از گروه‌های جدایی‌طلب و تروریست که برای شرکت در این همایش از آنها دعوت شده عبارتند از: سازمان چریک‌های فدایی خلق ایران، حزب دموکرات کردستان، حزب کومله کردستان و گروهک منافقین.

«لورا روزن» خبرنگار و تحلیلگر نشریه «المانیتور» با انتشار بروشور دعوت می‌گوید که تعدادی از ایرانیان حاضر در آمریکا تلاش کردند این سازمان را از برگزاری چنین همایشی منصرف کنند اما نکته جالب توجه حضور نمایندگان دولت آمریکا در این همایش است.

مقامات آمریکایی از جمله پامپئو در حالی در این همایش ضد ایرانی با حضور گروه‌های تروریستی که دستشان به خون بیش از هفده هزار ایرانی آغشته است، شرکت کردند که دولت ترامپ از زمان روی کار آمدن مدعی است با مردم ایران مشکلی نداشته و تحریم‌ها حکومت ایران را هدف گرفته است؛ اما واشنگتن با این اقدام بیش از پیش نشان داد که عملا از گروه‌های تجزیه طلب در گوشه و کنار ایران حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *